Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

.. og hvor er festene?


Anbefalte innlegg

I de siste helgene har jeg vært ganske mye på fest, både fredager og lørdager. Men jeg begynte å undre på noe. De siste gangene har jeg egentlig blitt mest inventert til hjemmefester av gode kamerater, og da er det også ofte slik at jeg drar med meg et par venniner over. Denne helgen her blir det nok fest hos en av kameratene mine, altså de samme folksa, men jeg kunne tenkt meg å ta med meg et par venner over på en annen fest. Fordi jeg går i 10 klasse og på en liten skole (ekstremt liten..) så har jeg selfølgelig ikke venner på skolen som fester, men et par ganger blir det. Mest henger jeg med folk som ofte er et par år eldre enn meg, og det er dem jeg er med på fest (i alderen 16-18). Hvor er stedet å begynne for å finne fester, uten å egentlig virke særlig needy? Har posta et innlegg på veggen på face, og jeg og et par venniner av meg stakk ut, men hvor ofte jeg kan gjøre det, vet jeg ikke.

 

Hvor er festene? og btw, noen her i Bergen som har fest til helgen? Jeg biter ikke, bare å sende en meldning :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pass dere! Han vil bare bruke PUA og brede lats til å stjele jentene deres!

 

 

Anyways. Vet ikke hvordan det er i større byer, men oftest er hjemmefester mer eller mindre private, og krever at du i det minste kjenner noen som er der. Har du snakket med dine venner i 16-18års alderen, de burde jo ha litt kontakter?

 

 

Edit: Står i profilen din at du er 30, ser ikke hvordan de som er 16-18 kan være et par år eldre en deg? :hmm:

Endret av Sebbe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Helt klart vil jeg bruke PU og mine brede lats til å sjekke opp jenter, helt klart :thumbup: . At jeg skrev 30år på alderen var fordi jeg var så lei av folk som hele tiden skulle komentere for alderen min av det jeg skrev. Og ble folk uenig i hva jeg skrev (skriver for å utrykke meg, bryr da meg ikke hva folk sier og/elr liker det eller ikke) så var det en vanlig ting å komentere at jeg kun var 15 år..

 

Hjemmefester er klart private, men går jo an å bli kjent med dem som har fest. Er slik at jeg ikke kjenner alt for mange og heller ikke kameratenene som driver på med fester hele tiden, men har et par venniner et stykke unna (1 time buss, 30 min fergje) som driver på å fester hele tiden i det lille området dems, men så er det ikke alltid slik at jeg kan ligge over, og komme hjem 2-3 om natten er også ganske uaktuelt av foreldrene..

 

men hva faen.. Du vet at jeg ikke er 30 år.. :hrm:

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Venner har jeg. Men igjen, blir kanskje venner med de feile folksa. I en alder av 15 år, så er det mange foreldre strenge når det gjelder fester (mine ikke). Begynner til VG neste år, og da blir det forandringer. Men hvor er det man skaffer de fleste beste venner? På skoler og treninger, og så er det jo slik at det ikke er så alt for mange elever på skolen (ihvertfall fester ingen) og treningen er det mange gode venner, og vi fester ofte. Men blir ganske mye av det samme, har lyst å ta meg inn i en ny vennekrets.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...