Gå til innhold

[HTC Desire] Må mobilt nettverk stå på for å sende MMS?


Satyra

Anbefalte innlegg

Opprettet tidligere i vår en post etter at jeg kjøpte meg Htc Desire. Den finner dere her

 

Har per dags dato hatt mobilen inne på reparasjon 3 ganger, og den er der nå også. Dette pga at verkstedet klarte å gjøre noe med kameraet ve bytte av hovedkort - så nå får jeg nytt hovedkort igjen! Kjøpte mobilen 6mai og har hatt den kanskje i tre uker til sammen.. :mad:

 

Anyway.. Det jeg lurer på - er det noe av dere der ute som IKKE har på det mobile nettverket og kan sendt mms uten problemer?

Det surrer og går i så mye rart, om at det mobile nettverket ikke lenger trenger å stå på for å kun sende/motta mms, og noen sier det MÅ stå på for å sende. Sendte noen mailer med Htc kundeservice i mai, og de sa da at det ikke behøvde å stå på mer "visstnok".

 

Jeg trenger en liten sjekk hos dere der ute, for å finne ut om hva som stemmer i praksis. Kan vel heve kjøpet nå, men verkstedet finner på så masse rart så har "blitt med på leken" og ventet. Samtidig synes jeg det er en super mobil, så vil jo helse behode den... :ermm:

 

Tusen takk :w00t:

 

Hannejinta

Endret av cyclo
Tittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Edit:

 

"Hei Hanne Liberg,

 

Takk for din henvendelse. Mobilt Nettverk skal ikke trenge å stå på. Telefonen vil selv koble seg på for sending og mottak for så å koble av igjen. Generisk Nettverksfeil tyder på att dine innstillinger ikke er korrekte. Vi ber deg derfor om å kontakte oss på telefon når du har fått telefonen tilbake slik at vi kan gpå igjennom innstillingene sammen med deg.

 

 

HTC"

 

Da fikk jeg bekreftet det - selv har jeg innstillingene muntlig fra Chess. ;\

Endret av Satyra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...