Gå til innhold

Formeninger om HTC Legend


martin9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg har nettopp kjøpt den, og er så fornøyd det går an å bli!! Legend er en fantastisk Android telefon med fin størrelse, rask responstid, veldig bra skjerm osv.

 

Batteriet er det eneste ankepunktet, men for min del er det ikke noe jeg bryr meg om. En telefon som holder minimum 48 timer + er ikke å forakte!

 

Lykke til med kjøpet.

Lenke til kommentar

Uten å ha legend selv så vil jeg si følgende:

 

Problemet generelt med telefoner er at prisen ikke faller lenger. Se på prisen av en HTC Hero vs HTC Desire for eksempel. Forskjellen på telefonene er LANGT større enn prisen ville antydet. Samme kan sies om iPhone 3g og iPhone 4 eller andre, vilkårlige modeller.

 

Legend sliter med det samme etter min mening. I forhold til de nyeste modellene er den simpelthen overpriset for hva den gjør.

 

Hva konkret er det med legend du tiltrekkes av? Android? Design? Ytelse? Muligheter? Uavhengig tror jeg du kan finne en bedre kandidat til dine behov for prisen. Feel free to prove me wrong though ;)

Lenke til kommentar

Takk takk :)

 

 

Kjøpte den for et par uker siden og er strålende fornøyd. Jeg liker designet godt, og Android. Batteriet er så som så, men det trekker egentlig ikke mye ned for min del. Er i byen stort sett hele tiden, ikke så mye til fjells, så har som regel en stikkontakt ;)

 

Angrer ikke på kjøpet :D

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Uten å ha legend selv så vil jeg si følgende:

 

Problemet generelt med telefoner er at prisen ikke faller lenger. Se på prisen av en HTC Hero vs HTC Desire for eksempel. Forskjellen på telefonene er LANGT større enn prisen ville antydet. Samme kan sies om iPhone 3g og iPhone 4 eller andre, vilkårlige modeller.

 

Legend sliter med det samme etter min mening. I forhold til de nyeste modellene er den simpelthen overpriset for hva den gjør.

 

Hva konkret er det med legend du tiltrekkes av? Android? Design? Ytelse? Muligheter? Uavhengig tror jeg du kan finne en bedre kandidat til dine behov for prisen. Feel free to prove me wrong though ;)

 

Jeg er rett og slett uenig med deg. Det som gjør Legend spesiell versus andre telefoner er byggekvaliteten og størrelsen som er mer tilpasset lomma og bilholder. Skjermen er stor nok og den er kjapp nok til å håndtere alle apps du slenger på den. Spesielt etter oppgraderingen til Android 2.2 så har den blitt merkbart mer responsiv.

Prisen er høy, men så er den bygget langt mer solid og ser langt bedre ut enn plastic-fantastic telefonene som det er så mange av. Hvilken telefon mener du har like god byggekvalitet og som kan sammenlignes med Legend? En telefon som er bygget inn i et utfreset helt stykke aluminium finnes det ikke mange av.

Når det gjelder batteriet, så fikk dette ufortjent dårlig rykte ved de første testene. Etter å ha strammet litt inn på innstillingene f.eks. at den slår av WiFi når skjermen slås av, samt begrense kontinuerlig oppdateringer av programmer som ligger på den, så holder batteriet like lenge som i andre telefoner. I tillegg kan du kjøpe et kraftigere batteri eller ha ett i reserve. Det er spesielt enkelt å utføre batteriskifte på denne telefonen versus øvrige.

 

Hvordan kan du si at telefonen er utdatert? Den har Android 2.2 og den fungerer som tiltenkt.

Om det er planlagt flere oppdateringer til den, det vet jeg ikke, men slik den fungerer nå så holder den i lange baner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...