nzl Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 hei, pc min har nettopp blitt tatt av lyn, og da må jeg bytte hovedkort, men jeg vet ikke om noen av de andre delene er ødelagt, disse er delene som jeg har, AMD Athlon X2 7850 2,8, sapphire 4780 vapor-x, 600W strømforsyning, DDr2 4GB ramm. Skal jeg satse på at bare hovedkortet er ødelagt ? isåfall hvilket nytt skal jeg velge ?
LMH1 Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 (endret) Du bør ikke satse på at hovedkortet er defekt, siden det er større sansynlig at PSU er defekt. Får du startet maskinen? Får du noen bilder på skjermen? Går viftene? Hadde heller spurt en kamerat, eller spurt en butikk, om hjelp. Hvis du ikke har reserve deler å teste med. Endret 26. september 2010 av LMH1
nzl Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 dataen starter ikke, og det er ikke noen som starter. Skjermen ble også ødelagt, men når jeg sette på strømen i datan og swither på strømforsyneren lyser det blått på knappen, vet ikke om det tyder på at den virker eller ikke?.
roffenn Skrevet 26. september 2010 Skrevet 26. september 2010 Prøv med en ny PSU så få du se om det er noe annet som er ødelagt
nzl Skrevet 26. september 2010 Forfatter Skrevet 26. september 2010 det var bare strømforsyningen. holder det med 500w til disse komponentene? vel vel, noen som har en skjerm og anbefale?, har tenkt på denne http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=581608
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå