Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

2KJ Privatist - to karakterer på vitnemål?


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har 2KJ fra VGS og vil gjerne forbedre disse karakterene, da jeg gjorde det veldig dårlig på eksamen (2 :new_woot:) og bare hakket bedre i standpunktskarakter.

 

Jeg har fått vite at hvis jeg tar opp REL for eksempel, så kan jeg bytte bort standpunkt og eksamenskarakter med den forbedrede karakteren. Det vil jo da føre til at jeg kan dele med en mindre når jeg regner ut skolepoengene mine.

Men hvordan blir dette når det kommer til et fag hvor det kreves to eksamener når man skal gå opp som privatist. Jeg vet at vi må opp til både skriftlig og muntlig, men hvordan vil vitnemålet se ut? Vil jeg få to karakterer eller en? Blir de slått sammen eller hvordan fungerer det?

 

Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg har 2KJ fra VGS og vil gjerne forbedre disse karakterene, da jeg gjorde det veldig dårlig på eksamen (2 :new_woot:) og bare hakket bedre i standpunktskarakter.

 

Jeg har fått vite at hvis jeg tar opp REL for eksempel, så kan jeg bytte bort standpunkt og eksamenskarakter med den forbedrede karakteren. Det vil jo da føre til at jeg kan dele med en mindre når jeg regner ut skolepoengene mine.

Men hvordan blir dette når det kommer til et fag hvor det kreves to eksamener når man skal gå opp som privatist. Jeg vet at vi må opp til både skriftlig og muntlig, men hvordan vil vitnemålet se ut? Vil jeg få to karakterer eller en? Blir de slått sammen eller hvordan fungerer det?

 

Takk for hjelp!

Såvidt jeg vet var siste sjanse for å ta eksamen i 2KJ eller R94 faget denne våren. Jeg vil uansett anbefale deg å dobbeltsjekke at det fortsatt gjennomføres eksamen i faget 2KJ.

 

Cobos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...