Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan bli kvitt søtsuget!


Hestekølle

Anbefalte innlegg

Hei! 16 år her med ønske om å få markerte ruter på maga'n! :D

 

Har trent styrke i 1,5 år og har i de siste 2 månedene gått inn for å få six-pack. Klarte det ganske bra den første perioden med både 4x4 kondisjonstrening og et bevist kaloriunderskudd der jeg målte og talte alle kalorier i det jeg spiste (ca.)

 

Men nå går det ikke så bra og packen fader med en gang jeg er ute og kjøre med Cola og sånt. Skolen ligger midt i byen og nestne hvert friminutt kjøper jeg meg noe å spise eller drikke (brus/godteri).

Må bare absolutt kutte ut alt som heter godteri og brus! Sprekker så lett, tenker "faen heller" og så kjøper jeg meg mye drit.

 

 

Så har noen noe tips til hva jeg kan gjøre for å bli kvitt fettsuget!

Vil ha six-pack og når jeg gikk inn for å kutte godteri og sånt virket det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tillegg til søtsuget er det det at du har vendt deg til å ha noe i munnen. Det kan du tilfredsstille ved å ta sukkerfri tyggegummi hver gang du får lyst på noe søtt. Videre er frukt og bær fine ting å bytte ut godteriet med. Frukt og bær inneholder sukker, men mindre enn godteri, det tar lenger tid å spise, det inneholder fiber som gjør at kroppen ikke tar opp like mye av sukkeret, og det inneholder andre sunne ting som godteriet ikke inneholder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...