Rescue me Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Regnet nesten ikke noe på søndagen. Var verre på fredagen. Da regnet det helt sykt mye i løpet av 1,5-2timer. Heldigvis var vi da på vei tilbake til campen så da var det bare å få på seg regntøy å sitte under partyteltet å pimpe vin mens vi så på lynet. Var vel på lørdagen det var så dårlig vær, så regnet det litt på torsdagen også. Men man kan si seg veldig heldig med at regnet rammet Roskilde såpass lett, var visstnok rundt 20 mm regn på festivalen, mens enkelte plasser i København var det 150 mm.
PatSharpX Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 (endret) Stemmer det, lørdag var det. Ja, vi var heldige. I Køben ble det jo flom å greier. Endret 6. juli 2011 av PatSharpX
Olum Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Så faktisk en kar med en genser det sto Olum på da vi gikk av toget i Køben på vei hjem. Men personen som hadde den på seg hadde ikke dreads? Da var det nok meg du så. Dreadsa ble borte i løpet av den siste fyllekulen
αкαѕнα Skrevet 7. juli 2011 Skrevet 7. juli 2011 Stemmer det, lørdag var det. Ja, vi var heldige. I Køben ble det jo flom å greier. Du kan jo forsåvidt si at vi ble rimelig våte på festival campen også ja... ^^ Reiste hjem på søndagen.. teltet tålte ikke regn
PatSharpX Skrevet 7. juli 2011 Skrevet 7. juli 2011 Jeg ble litt våt for regnet startet da vi var på vei tilbake til campen etter en konsert. Dette var første året siden '07 jeg hadde med meg fult regntøy og støvler så var bare å ta på det og sette seg under partyteltet å pimpe vin og se på lynet Jeg og en annen i campen gjorde det også for å passe på partyteltet, mens de andre satt i teltene og spilte kort. Var fett det, fikk masse besøk i partyteltet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå