Gå til innhold

Den perfekte bursdagsgave til kjæresten :)


Galexon

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk!

 

Neste måned fyller jenta mi året, og i den forbindelse ønsker jeg å finne den perfekte bursdagsgave til henne :) Hun sier at hun ikke har noen spesielle ønsker, så det blir opp til kreativiteten :) Jeg har sett litt på ipod nano bestilt fra applestore med en koselig inngravering bakpå, men er ellers på utkikk etter gode forslag :) Oppfordrer forumets jenter til å svare, med forslag til hva dere selv ville blitt glad for :)

 

På forhånd takk for all hjelp ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor gammel er jenta?

 

Hva med et romantisk dikt?

Dikt pleier ikke å slå feil hos jenter :)

Hu blir 19 :)

 

ja, det er noe magisk med jenter og smykker.

 

Du kan jo finne ut hva hun liker mest av smykker. Kjede, ring osv.

 

Smykker er en fin ting, indeed :) Er ikke så lenge siden jeg kjøpte et smykke da, men jenter går vel aldri lei av smykker :) hehe

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Smykker er vel greit det, men jeg ble aldri spesielt glad for det. Kan jo ikke brukes til noe, og når ting har gått skeis har jeg hevet dem på havet. :p

Hva med en helgetur på et spa, eller kansje en fjelltur på hesteryggen? Da hadde jeg blitt superglad hvertfall!

Lenke til kommentar

Smykker er vel greit det, men jeg ble aldri spesielt glad for det. Kan jo ikke brukes til noe, og når ting har gått skeis har jeg hevet dem på havet. :p

Hva med en helgetur på et spa, eller kansje en fjelltur på hesteryggen? Da hadde jeg blitt superglad hvertfall!

 

så typisk kvinnfolk!!!! hadde du vært mann så hadde du bytta smykkene mot penger :p

Lenke til kommentar

Siden hun går på skolen har jeg en fin overraskelse som du kan bruke.

Hvis hun kan like sånt.

 

Jeg har ihvertfall erfart at det gikk veldig bra, og jenta likte det.

 

 

Det jeg gjorde var å skrive et romantisk dikt om henne, som jeg festet til en rød rose.

Jeg fikk hjelp av en assistent på kontoret som gikk opp til jenta med den for meg.

Å være litt mystisk er alltid spennende og hun fikk visst all oppmerksomheten i klassen.

 

Så har du to valg, at du kan vente på henne på kontoret til timen er ferdig.

Eller, så kan du gå til en blomsterbutikk som sender blomsten dit for deg, med brev på. Sendingen koster noen kr ekstra, men er definitivt verdt det.

 

 

 

Er dette noe du kunne tenke deg, så si hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tror ikke dem har vært verd så mye akkurat. En gang fikk jeg et par stygge svære firkantete øredobber av kjæresten. Svart og hvitrutete. Seriøst så stygge å klumpete, at jeg fikk dem ikke inn i ørene en gang!

Så ikke kjøp stygge ting hvertfall, små sølvøredobber og enkle smykker i sølv liker de fleste jenter. :) Men er det særlig oppfinsomt? Nei.

Lenke til kommentar

Siden hun går på skolen har jeg en fin overraskelse som du kan bruke.

Hvis hun kan like sånt.

 

Jeg har ihvertfall erfart at det gikk veldig bra, og jenta likte det.

 

 

Det jeg gjorde var å skrive et romantisk dikt om henne, som jeg festet til en rød rose.

Jeg fikk hjelp av en assistent på kontoret som gikk opp til jenta med den for meg.

Å være litt mystisk er alltid spennende og hun fikk visst all oppmerksomheten i klassen.

 

Så har du to valg, at du kan vente på henne på kontoret til timen er ferdig.

Eller, så kan du gå til en blomsterbutikk som sender blomsten dit for deg, med brev på. Sendingen koster noen kr ekstra, men er definitivt verdt det.

 

 

 

Er dette noe du kunne tenke deg, så si hvordan det går :)

 

Hørtes ut som noen fine ideer, men hun skal ikke på skolen på bursdagen :)

 

Tror ikke dem har vært verd så mye akkurat. En gang fikk jeg et par stygge svære firkantete øredobber av kjæresten. Svart og hvitrutete. Seriøst så stygge å klumpete, at jeg fikk dem ikke inn i ørene en gang!

Så ikke kjøp stygge ting hvertfall, små sølvøredobber og enkle smykker i sølv liker de fleste jenter. :) Men er det særlig oppfinsomt? Nei.

 

Blir ikke bare med gaven uansett :) Tenkte å ta henne med ut på noe i tillegg ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...