Star Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Bestilte noen varer fra Ps.no for et par uker siden da de hadde "FRI FRAKT" kampanje for bestillinger over 1000 kroner. Forsøkte samtidig å høre når fjernlager varene måtte antas å komme inn på lager. Fikk ingen svar fra salgsavdelingen. Ser omsider at ordren er pakket, men at frakten ikke er trukket fra, enda bestillingen er godt over 1000 kroner. Sender mail til vedkommende som har pakket ordren, og får en fakturakopi i retur hvor frakten er trukket fra. Imidlertid ingen forklaring eller løsning på problemet, ettersom butikken allerede har trukket beløpet og nesten 200 for mye i frakt. Sender ny mail til salg, og har etter 8 dager fortsatt ikke fått svar. Usaklig å reklamere med tilbud man aldri får ( prinsippsak) , og kundeservicen matcher ikke akkurat mottoet om å gi "det beste kjøpet", slik de vitterlig fremstiller det på Ps.no Alt i alt en dårlig opplevelse. Første og siste gang jeg handler her gitt...
ChaosPredicted Skrevet 15. september 2010 Skrevet 15. september 2010 Litt rotete post, men forsøker å forstå deg. Du har allerede betalt beløpet? Du får jo garantert refundert beløpet for frakt etterhvert, men så du ikke at frakten var medregnet når du betalte? Tror uansett ikke du skal bekymre deg, PS er såpass seriøse at de kommer til å ordne opp i dette. Personlig har jeg bare gode erfaringer med dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå