Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kikhoste?


Rajah

Anbefalte innlegg

Det kan høres rart ut, for etter som jeg har lest så forekommer kikhoste hos barn fra 0-2 år..

Men en kamerat av meg har flere symptomer som ligner på kikhoste, og han har just fyllt 20 år.

 

Dere kan godt sette et spørsmålstegn på hvorfor jeg spør her og ikke lege, men kameraten min har allerede vært til legen to ganger (to forskjellige leger) og de fant ikke ut hva det kunne være.

 

Han begynte med feber, som han hadde i en ukes tid, før det gikk over til kraftig hoste. Den har han hatt i en måneds tid. Han har prøvd en kraftig hostesaft kalt cosylan, men uten virkning.

De siste to ukene har han kastet opp daglig grunnet kraftige hosteanfall som til slutt ender med brekninger. Han har tatt av seg syv kilo fordi alt han spiser kommer opp, som er mye på en kar som ikke veier så alt for mye i utgangspunktet (80 kilo).

 

Jeg så film med han i kveld, og det hørtes ganske jævlig ut å gå med den hosten i over en måned, samt å ikke vite hva en kan gjøre for å kurere den.

 

Er det noen her som har en idé eller et forslag til hva det kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...