Gå til innhold

Den bitte lille "Hvor får jeg tak i......." - Tråden

nexus555

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-127711
Skrevet

IMG_2598.jpg

Noe lignende den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om noen butikker i Bergen, men det lønner seg ofte å bestille fra nettet. HerringShoes har mye pent som er av veldig god kvalitet samt mye billigere enn det du finner i Norge.

Skrevet (endret)

Kjenner til Herringshoes ja. Men jeg har håp om å finne en butikk i Bergen som ikke tilhører en stor kjede og som har pene sko. Må man til Oslo for det?

Endret av T.F.T
Skrevet (endret)

Hvor får jeg tak i et par billige mansjettknapper? Helst i Bergen.

Jeg har et par i gull, men er ikke helt komfortabel med å bruke de til hverdags.

Endret av DandyVers
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan få tak i en typisk tømmermann-skjorte? Er det mulig å få tak i det på Kvadrat, tør noen anta pris? Bilder i spoileren

Takk på forhånd.

lumberjack-75.jpg

3008693618_55d64ffdc1.jpg

Skrevet

så at www.chesterjefferies.co.uk har mange fine hansker, men det er jo uendelig mye å velge i. Ser etter hansker som jeg kan bruke gjennom vinteren, mørkebrune. Er det noen som ahr noen erfaringer med noen av hanskene? Hvilket skinn og hvilket fôr burde jeg ha?

Skrevet

Hvor finner jeg Ralph Lauren i Bergen? Jeg tenkte å kjøpe fra Internett, men jeg er usikker på størrelsen, så hadde vært greit å finne rett størrelse først.

Hans H. i Strandgaten

• Liker 1
Skrevet

Hvor hadde du tenkt å bestille fra nettet? Er på utkikk etter et par gensere selv.

Jeg tenker å bestille fra Ebay, bare for å se hvordan det fungerer.

Hvor finner jeg Ralph Lauren i Bergen? Jeg tenkte å kjøpe fra Internett, men jeg er usikker på størrelsen, så hadde vært greit å finne rett størrelse først.

Hans H. i Strandgaten

Tusen takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...