Gå til innhold

MSN Messenger/iChat


Anbefalte innlegg

I MSN Messenger 5/6 for Windows har man masse morsomme funskjoner - lydchat, videochat, masse animerte smileys, og alt det der.

I MSN Messenger for mac, som forøvrig kun finnes i versjon 3.5 er det helt ribbet. Kun chat med ord, og det er også tynt med smileys.

 

Idag lastet jeg ned den nye betaen av iChat 2, og jeg ser den savnede MSN-støtten ikke finnes der heller, dog alle disse morsomme funksjonene finnes her - for .Mac og AIM-brukere, men hvem er det nå som bruker disse tjenesetene? Ingen jeg kjenner iallefall.

 

Er det noen som vet hvordan/når/om det kommer noen nye versjoner av MSN Messenger for Mac/støtte i iChat? Dette er iallefall savnet høyt av meg... :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hørt noe om no ny versjon av Messenger, men det finnes jo flere programmer som klarer å kommunisere med flere forskjellige nettverk. Kanskje noen av dem klarer å gjøre det du vil. Eller kanskje det finnes noen plug-ins til Messenger eller no som gjør at du kan bruke video- og lydchatting, men jeg har ikke hørt om det før...

 

Prøv http://www.macupdate.com. Hvis det finnes, har de det der...

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...