Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

enkel trimming av scooter

krangel

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg har tenkt å kjøpe scooter da jeg snart er 16 år. Tingen er at jeg vil ha muligheten til å følge fartsgrensen når jeg kjører rundt i byen (60 kmt nesten overalt) og at den kal kunne dra godt i oppoverbakker. Hvordan kan jeg enkelt og billig trimme scooteren slik at den ikke er blodtrimma, men bare "litt oppgradert" på en måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

# link fjernet #

Spør heller der. Denne tråden blir stengt ganske fort da det ikke er lovlig å diskutere slikt på dette forumet.

Endret av datating
Skrevet

hei

jeg har tenkt å kjøpe scooter da jeg snart er 16 år. Tingen er at jeg vil ha muligheten til å følge fartsgrensen når jeg kjører rundt i byen (60 kmt nesten overalt) og at den kal kunne dra godt i oppoverbakker. Hvordan kan jeg enkelt og billig trimme scooteren slik at den ikke er blodtrimma, men bare "litt oppgradert" på en måte?

Noen ganger så får man så jævelig lyst til å kalle folk idioter.

I dette tilfellet kan jeg faktisk ikke dy meg. Idiot.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1099183

Les reglene før du bestemmer deg for å bryte norsk lov.

Skrevet

beklager er ny på forumet, visste ikke at det var ulovlig å snakke om her. er faktisk farlig å kjøre moped i 45 kmt i en 80 sone, så kall meg ikke en idiot for at jeg spør om hjelp.

Skrevet

Javel. Forandrer det faktum at du skal gjøre det lovene våre?

Nei.

Forandrer det reglene for dette forumet?

Neppe.

Er dette noe vits å diskutere til stadighet i dårlige tråder med de samme argumentene?

Nei.

Skrevet (endret)

Stenges pga. brudd på retningslinjene.

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov.

Hvis du er usikker på reglene, så kan du ta en titt her. :)

Endret av datating
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...