Gå til innhold

nedlastning av fil = trojan ?


Anbefalte innlegg

hei

jeg skulle laste ned denne filen fra denne siden http://www.3dgamers.com/dl/games/wolfenste...wolfet.exe.html

 

og etter å ha trykket på download knappen kom jeg inn på en annen side der det poppa opp en melding at jeg kunne installere "husker" ikke hva det het for å få en stabil download. ok tenkte jeg og etter å ha trykket på yes knappen ble siden borte og jeg måtte finne fram til download igjen. installerte jeg en trojan ? eller noe ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men det sto jo .no spyware and no adware ?!?

lurte de meg da. det var jammen ikke snilt gjort synes jeg ;)

 

Titta litt på det igjen, det ser ut som om de benytter en nedlastings plugin, har sett noen få bruke slike, skjønner ikke helt vitsen.

 

Nå vet jeg ikke om det er reklame i denne, men selv om det står at det ikke er det kan det jo være noe lurt i.

 

På de sidene jeg har sett med dem, må du ha dem for å få lastet ned fra den respektive siden.

Lenke til kommentar

En gylden regel er å aldri si yes til slikt... de kan se voldsomt snille ut osv, men min erfaring er at d skaper bare mer krøll....

 

altså, viss du ikke er kritisk til slikt ( med mindre d er fra norges bank eller lignende ), så ender du opp med å få noe skummelt på pc'en før eller siden. Og den type plugins er ikke lette å bli kvitt heller..

 

Jeg har vært borti sinnsykt mange som har sagt ja til slikt ( i sammenheng med surfing blant nakne damer ) ... slike ting ser så uskyldige ut... men kan inneholde ganske stygge ting... bruk fantasien...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...