Gå til innhold

BK: Blant Betong og Metall.


Jaimee

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Bildet er tatt fra Brooklyn Bridge over East River mot Manhattan Bridge, tidlig om morgen

 

med

 

Nikon D5000 og 18-55mm f/3.5-5.6G AF-S VR DX Zoom-NIKKOR.

 

Jeg klarer ikke bestemme meg om jeg skal la det være eller ha det redigert :hmm:

 

Det første bildet er uredigert og det andre er smålig redigert.

 

post-220648-1283720542,938_thumb.jpg

 

post-220648-1283720584,2486_thumb.jpg

Endret av Jaimee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Er litt forskjellig følelse i de to bildene syns jeg,det første minner meg om en tidlig morgen, mens det andre minner meg mer om solnedgang. Når det er sagt så likte jeg det redigerte best. Det uredigerte ble litt blast for min del.

Lenke til kommentar

Må si jeg likte den første versjonen klart best.

Sabla synd (i mine øyne) at du ikke stod en meter eller to lenger til venstre da du tok bildet.

 

Takk for innspill :thumbup:

 

Har ett hvor vaierene ikke får så mye fokus midt i bildet og, men jeg syns det gir en effekt. Det blir mer ekte, mer kontraster og dybde i bildet.

Er derfor jeg også liker det første best, fordi det er ekte og orginalt og gjengir det lyset som faktisk var den morgnen. Selvom fargene og kontrastene på det andre er bedre å hvile øynene på.

Lenke til kommentar

Fantastisk lys og stemning i bildet. Men desverre blir kablene og metallet til høyre i bildet, mere et irritasjonsmoment enn at det tilfører bildet ekstra dybde og kontrast. Sorry..

 

Jeg ser den altså, hvis man henger seg opp i vaierene blir de veldig irriterende. Har lagt ut ny versjon nå, uten vaiere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...