-mads Skrevet 5. september 2010 Skrevet 5. september 2010 Hei, Tenkte jeg skulle investere i et nytt midi-keyboard (har et lite puslete Korg NanoKey), og et eksternt lydkort for å få bedre lydkvalitet og lavere latency. Har rimelig begrenset med ressurser, så regner med å bruke maks 2000 kr på det hele, gjerne mindre. Har skjønt at det finnes midi-keyboard med innebygget lydkort, blant annet JamMate Primus A25, tror dere det kunne vært en grei måte å slå to fluer i en smekk? Eller burde jeg gå for en annen løsning? Håper noen kan komme med noen forslag til hva jeg burde kjøpe, da jeg ikke har så mye peiling selv. Kan legge til at jeg bruker FL-Studio, og at jeg ikke trenger et keyboard med så mye annet enn tangenter, da jeg ikke planlegger å bruke fadere osv. Trenger heller ikke et lydkort med masse inputer for å ta opp instrumenter osv, da jeg ikke har planer om å gjøre det. Grunnen til at jeg vil ha et eksternt lydkort er egentlig bare at jeg har slitt med å få ASIO til å fungere skikkelig. Håper på svar!
proaudio Skrevet 7. september 2010 Skrevet 7. september 2010 Hei, Etter hva jeg skjønner tror jeg det er glimrende med keyboard med lydkort. vet ikke hvor mange som finnes der ute, men kjekt med en som har mikrofoningang. siden jeg er for lat til å sveipe rundt om til alle produsenter linker jeg opp til music123.com line6, Sono vet ikke om flere, men til ditt bruk må jo det være godknall. har god erfaring med line6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå