Gå til innhold

Hjelp til kjøp av ny pc


Skal du kjøpe ny pc  

2 stemmer

  1. 1. Hvordan pc vil du kjøpe

    • Den billigste,enkelt og greit.
      0
    • Masse minne og plass for den ULTIMATE gaming så du aldri trenger å forlate huset.
    • Avansert desginer pc full av all mulig dilldal som ingen forstår seg på.
      0
    • Jeg prøver å ungå alt som har med teknologi å gjøre, jeg hater å måtte sjekke mail og alt hver dag osv. osv.
      0
    • Dyrt, kult, keeg, enda dyrere ,så dyr at man kommer i avisen, dette er jo Oslo-Vest


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe en ny pc til bruk av skolearbeid og spill, men jeg har ikke peil på hva slags pc jeg skal kjøpe... Har heller ikke tenkt å kjøpe noe over 5500 kroner. :blush:

Jeg har sett på en pc som heter HP G62-A12SO på elkjøp som ser bra ut på det meste,den koster 4995. Lurte på om noen har noe erfaring eller råd om kjøp av en ny pc, og i tilfelle hvilken! :new_woot:

Fint med raske svar :)

Endret av andy100
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal du ha en bærbar som klarer nye spill så må du ha minimum et HD 5650 grafikkort, prisene for maskiner med slike kort varierer noe men skal du ha litt kvalitet så kommer det fort opp i 8000kr.

Det finnes billigere alternativer men de har noen ulemper som at de blir varme der du skal ha henda dine da de er utstyrt med AMD cpuer.

Det er greie maskiner bare man er klar over at de kan oppleves om litt ubehagelige å bruke.

 

ASUS X64JA 16" HD Radeon HD5730,Core i3-350M,4GB RAM,640GB HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7 Home, er et av de bedre tilbudene som er ute nå til 6990kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...