Gå til innhold

Minecraft-server - Griznarnia - mc.griznah.net - oppe 24/7 - 5+ år online!


Anbefalte innlegg

Konkurransen er OVER.

 

Takk for god deltagelse. Mye fun. Jeg satser på at alle som var med koste seg, til tross for at den muligens varte litt lenge...

 

Vinneren denne runden var Xaeen.

 

Og agrold: Satser på at det var ok at jeg lånte skattejakthytta :p

 

oh yes it was awesome! Hadde jeg bare ikke vært helt zombie uten søvn hadde jeg kanskje vunnet også ;P (fikk også altfor lite søvn nå for kroppen er så fast bestemt på å følge rytmen sin ;< )

 

 

 

Hei!

 

har fått en omvisning i deres verden av hockeyhv - er det mulig å få bli med på galskapen? :p

- Seriøst imponert over hva dere har fått til her :)

 

 

brukernavnet mitt er countpondus i minecraft også ;)

 

mvh

-CP-

 

Jupp, det er det vettu ;P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Konkurransen er OVER.

 

Takk for god deltagelse. Mye fun. Jeg satser på at alle som var med koste seg, til tross for at den muligens varte litt lenge...

 

Vinneren denne runden var Xaeen.

 

Og agrold: Satser på at det var ok at jeg lånte skattejakthytta :p

 

oh yes it was awesome! Hadde jeg bare ikke vært helt zombie uten søvn hadde jeg kanskje vunnet også ;P (fikk også altfor lite søvn nå for kroppen er så fast bestemt på å følge rytmen sin ;< )

 

 

 

Hei!

 

har fått en omvisning i deres verden av hockeyhv - er det mulig å få bli med på galskapen? :p

- Seriøst imponert over hva dere har fått til her :)

 

 

brukernavnet mitt er countpondus i minecraft også ;)

 

mvh

-CP-

 

Jupp, det er det vettu ;P

 

Takker og bukker :D

Lenke til kommentar

Da har jeg rydda opp i voldsomme mengder items som har blitt adda fra client-side og/eller dupa, og håper virkelig at folk kan spille uten å jukse fremover. Om du bare vil bygge uten noe samle ting, få finn en Classic server å spille på istedet for å være tåpelig juksepave.

 

Om du vil ha noe som er grusomt vanskelig (evnt umulig) å få tak i, så spør arthoz, om du vet eksakt mengde du trenger og viser hva du trenger det til så er det større sjanse for å få det, men ingen masing.

 

Et par har blitt bannet, og et par har fått inventory cleara.

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg mistet alt jeg hadde?

 

Meg og bok306 ble ihvertfall utestengt for å ha laget basseng med tnt, de har sikkert resatt inventory til alle som oppholdt seg på øya eller noe sånt?

Jævla idioter!

Beklager virkelig det der, hadde ikke tenkt at noe sånt skulle gå utover deg/dere det har gått utover.

 

arthoz: ikke for å virke kranglete altså, men hvor står reglene for serveren skrevet? Jeg har sett reglene om "rapportér griefing" i førsteposten, men ikke noe utover det. Jeg har ikke sett noe om adding av spesielle blokker clientside, og synes det er dumt at folk bannes uten ihvertfall å få tilsnakk/advarsel først, spesielt når det ikke er skrevet regler for serveren.

 

Selvsagt, jeg innser jo at jeg har vært dum som la til disse tnt-blokkene for å sprenge ut til et basseng, og jeg angrer på det, men jeg våger meg likevel til å spørre en siste gang om meg og bok306 kunne fått slippe inn på serveren igjen, og starte med tomt inventory selvsagt.

 

Jeg lover å være snill, og jeg er sikker på at bok306 også vil være det :blush:

Lenke til kommentar

Da har jeg rydda opp i voldsomme mengder items som har blitt adda fra client-side og/eller dupa, og håper virkelig at folk kan spille uten å jukse fremover. Om du bare vil bygge uten noe samle ting, få finn en Classic server å spille på istedet for å være tåpelig juksepave.

 

Om du vil ha noe som er grusomt vanskelig (evnt umulig) å få tak i, så spør arthoz, om du vet eksakt mengde du trenger og viser hva du trenger det til så er det større sjanse for å få det, men ingen masing.

 

Et par har blitt bannet, og et par har fått inventory cleara.

Så fint at du tok vek alle mine ting, skal sies at jeg ikke var online eller noe sånt når "juksingen" pågikk og at jeg har farmet alt/fått av andre alt jeg hadde i baggene mine.

Lenke til kommentar

snip

Så fint at du tok vek alle mine ting, skal sies at jeg ikke var online eller noe sånt når "juksingen" pågikk og at jeg har farmet alt/fått av andre alt jeg hadde i baggene mine.

 

Din inventory var allerede borte da jeg starta med opprydning i dag, jeg vet ikke hvordan det har skjedd

jaja, var ikke væredens undergang, men fortsatt litt kjipt å miste diamond greier :(

Lenke til kommentar

snip

Beklager virkelig det der, hadde ikke tenkt at noe sånt skulle gå utover deg/dere det har gått utover.

 

arthoz: ikke for å virke kranglete altså, men hvor står reglene for serveren skrevet? Jeg har sett reglene om "rapportér griefing" i førsteposten, men ikke noe utover det. Jeg har ikke sett noe om adding av spesielle blokker clientside, og synes det er dumt at folk bannes uten ihvertfall å få tilsnakk/advarsel først, spesielt når det ikke er skrevet regler for serveren.

 

Selvsagt, jeg innser jo at jeg har vært dum som la til disse tnt-blokkene for å sprenge ut til et basseng, og jeg angrer på det, men jeg våger meg likevel til å spørre en siste gang om meg og bok306 kunne fått slippe inn på serveren igjen, og starte med tomt inventory selvsagt.

 

Jeg lover å være snill, og jeg er sikker på at bok306 også vil være det :blush:

 

Hadde dere ikke vært online og aktive (og lurte hvordan det gikk ann å jukse) når / like etter magnushb ble fjerna for akkurat det samme hadde det nok vært greit med inventory & chestwipe, som har skjedd med andre som har hatt mer enn naturlige mengder av ting.

 

Angående at det ikke står i reglene er bare tåpelig, skal ikke være noe noe behov, men er visstnok det. Juksing er noe man eventuelt gjør i singelplayer, ikke online med andre spillere om ikke en server spesifikt tillater det. Slikt er det overalt ellers også, hvorfor skal det ikke gjelde her?

Lenke til kommentar

Skal ikke motsi deg på den, det er helt normalt det, men det er da også normalt å gi advarsler før ban, ihvertfall er det slik jeg har opplevd det før, ikke bare på minecraft, men også andre spill (nei, jeg cheater ikke i alt jeg kommer over, men advarsler har som regel kommet på public chat).

 

Om det forandrer synet ditt på saken vet jeg ikke, men det er jo lov å håpe

Lenke til kommentar

Skal ikke motsi deg på den, det er helt normalt det, men det er da også normalt å gi advarsler før ban, ihvertfall er det slik jeg har opplevd det før, ikke bare på minecraft, men også andre spill (nei, jeg cheater ikke i alt jeg kommer over, men advarsler har som regel kommet på public chat).

 

Om det forandrer synet ditt på saken vet jeg ikke, men det er jo lov å håpe

 

Idiot... -.-

Håper du virkelig på å få tilbake plassen din? Etter TNT bassenget? Jaja, bare å håpe

 

Når du får en advarsel, håper jeg du skjønner at du er heldig. Mange regler er det nulltolleranse for. Og det å spørre om du og bok306 kan få plass trur jeg ikke skjer, hvertfall ikke med det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...