Gå til innhold

Ingen lyd med wii+receiver


Anbefalte innlegg

Koblet en Wii til min Yamaha rx-v765 med medfølgende nintendo-component-kabel. Fikk bilde, men ingen lyd.

Er kun optisk lydinngang under componentinngangenepost-3400-1283375595,9821_thumb.jpg, mens wii har phono... Jeg koblet phono inn på phonoinngangen rett til høyre for componenten..men ingen lyd.

 

Noen som kan gi meg en løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Koblet en Wii til min Yamaha rx-v765 med medfølgende nintendo-component-kabel. Fikk bilde, men ingen lyd.

Er kun optisk lydinngang under componentinngangenepost-3400-1283375595,9821_thumb.jpg, mens wii har phono... Jeg koblet phono inn på phonoinngangen rett til høyre for componenten..men ingen lyd.

 

Noen som kan gi meg en løsning på problemet?

 

Jeg kjenner ikke Yamaha sitt oppsett. Men regner med at en forsterker i den prisklassen kan tilegne innganger mot forskjellige input valg på fjernkontrollen. Så du burte kunne sette en analog sammen med componenten, så velge analog eller digital via fjernkontrollen.

 

Har selv Wii, men måtte kople denne direkte til TV for å få bilde på alt, kjører også ren komposit fordi ikke alt ha bilde over komponent. Så heller ikke den store forskjellen.

Lenke til kommentar

Koblet en Wii til min Yamaha rx-v765 med medfølgende nintendo-component-kabel. Fikk bilde, men ingen lyd.

Er kun optisk lydinngang under componentinngangenepost-3400-1283375595,9821_thumb.jpg, mens wii har phono... Jeg koblet phono inn på phonoinngangen rett til høyre for componenten..men ingen lyd.

 

Noen som kan gi meg en løsning på problemet?

 

Jeg kjenner ikke Yamaha sitt oppsett. Men regner med at en forsterker i den prisklassen kan tilegne innganger mot forskjellige input valg på fjernkontrollen. Så du burte kunne sette en analog sammen med componenten, så velge analog eller digital via fjernkontrollen.

 

Har selv Wii, men måtte kople denne direkte til TV for å få bilde på alt, kjører også ren komposit fordi ikke alt ha bilde over komponent. Så heller ikke den store forskjellen.

 

 

 

Måtte sette receiver på Audio2 og koble hvit+rød til audio2, så inn på setup og tilegne video out til AV1 der component var tilkoblet. Funker nå

Nå skal det bowles på storskjerm - hehe!

 

Løsning:

Koble til komponent bak på receiver.

Rød+hvit kobles til Audio2.

Receiver stilles inn på Audio2.

Gå inn i setup - video out settes til AV1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...