Gå til innhold

Six Hundred modification


Anbefalte innlegg

Hei, det har seg da slik at jeg *fikk* et Antec 600 av min onkel. Han trengte det ikke. Så kunne jeg få det om jeg betalte frakta. Jeg kjøpte det og fikk det i posten i dag

:D

 

Har allerede kommet godt i gang og har begynt og merke opp hvor jeg må kutte for kabler osv

:)

Når det anngår farger så har jeg tenkt og gå for 2 farger på innsiden og la utsiden være som den er.

Tenkte Svart og sølv på innsiden, Hva syns dere? kommer til og være i kombinasjon av blå led vifter.

 

Her er noen bilder :)

 

 

DSC01848.jpg

DSC01850.jpg

DSC01851.jpg

DSC01853.jpg

DSC01854.jpg

DSC01855.jpg

 

 

Kommentartråd linken ligger i Signatur :)

 

-ASGE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1# - Kutting av hull

 

 

Hei, da har jeg fått kuttet hull i hkplata og i dvd rack. ble ganske fornøyd selv :) men skal ha på u-channel molding. noen som vet hvor man får tak i det i norge? Uansett er neste steg og pusse ned kanter og deler og gjøre klar for lakking :) klarer nesten ikke vent til og begynne og bygge sammen igjen men må prøve og beherske meg :) er fortsatt en del igjen.

 

Legger til bilder av dagen økt, også håper jeg på kommentarer :) (link i signatur)

 

 

DSC00275.jpg

DSC00276.jpg

DSC00278.jpg

DSC00279.jpg

DSC00280.jpg

DSC00282.jpg

DSC00284.jpg

DSC00285.jpg

DSC00286.jpg

DSC00287.jpg

DSC00288.jpg

 

 

 

-ASGE

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

4# - Ny start!

 

Ja da var det sånn at jeg ble veldig missfornøyd med forrige lakking. ble så missfornøyd at jeg ikke vil vise det en gang! derfor skal jeg gjøre om det jeg gjorde galt og har da bestemt meg for og kjøre med nye farger også! denne gange blir det HVIT og BLÅ eller HVIT og ORANSJ

 

Hva syns du? oransj blir dyrest men kan bli verdt det og :) Har i dag starta med en del platearbeid for og skjule kabler mye bedre på innsiden av kabinette. KOMMER MED BILDER MEN KAMERAT HAR GJEMT SEG SÅ FÅR VENTE TIL I MORGEN

 

Kommentarer trengs ! ( link i signatur )

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

5# - Platearbeid ferdig og liten update i HW

 

DA var jeg i gang igjen :) har nå fått instalert Thermaltake TRUE copper. Et sinnsykt beist av en kjøler! ikke fysisk størrelse men vekt :O

Har også Fått et nytt skjermkort. EVGA GTX460 1gb :) platene er ferdig men ikke lakkert.

Har satt dem inn i kabinette så dere skal få se hvordan det blir.

Ellers er det ikke stor mer og si. legger inn en del bilder så får dere heller se.

 

 

PICT2124.jpg

PICT2121.jpg

PICT2125.jpg

PICT2126.jpg

PICT2128.jpg

PICT2131.jpg

PICT2136.jpg

PICT2137.jpg

PICT2142.jpg

PICT2143.jpg

PICT2148.jpg

 

 

Har festet kjøleren i svart tråd så den henger i tråden også.

 

Kommentarer vil jeg gjerne ha :) ( link i signatur )

 

- ASGE

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

6# - Ny HW i hus! og lakken er 80% ferdig.

 

Jeg har da gått til inkjøp av helt ny HW, valget falt på følgende:

 

HK: MSI Big-Bang Fuzion p55 ( kjøpte som demovare og overaskende nok fulgte ALT med )

CPU: I3 540 ( fikk den i julegave så flaks at den passa )

RAM: Kingston HyperX Blu 4 GB 1600MHz x2 ( 8gb )

 

jeg venter på Ram og cpu men vil komme med en update så snart jeg får det :) har også kjøpt 1156 mounting kit til min TRUE copper :)

 

Anngående lakken så mangler jeg bare dørene så er jeg ferdig :) valget falt på Hvit og Blå.

 

 

- ASGE

Endret av ASGE
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

7# - HW i kabinett

 

Hei, da har jeg fått all HW'n :) har montert det i kabinette nå for og se hvordan ting blir og jeg må si meg ganske fornøyd :) Som dere ser på ene bildet er lakken på fronten veldig dårlig noen plasser. Dette skal jeg fikse til sommeren når det blir litt varmere. Har også fått en I3 550 i stedet for 540 da den var DOA. Har ikke fått tatt noen skikkelige bilder enda men det er for jeg mangler noen deler og må lakke dørene. Håper og få gjort dette før HadeLAN starter 11-13 feb. Slenger opp noen få bilder av hvordan ting ser ut så langt ! :) skal fikse skikkelige bilder da jeg er nesten ferdig.

 

 

PICT2152.jpg

PICT2160.jpg

PICT2159.jpg

PICT2158.jpg

 

 

 

Hva er din mening? si det i kommentarttråden ( link i signatur )

 

- ASGE

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

8# - The End

 

 

Da er jeg ferdig med kabinette. hvordan det ble har jeg blandende følelser om er mye som vart bra men mye jeg ble veldig missfornøyd med også. Jeg er nå ferdig med dette prosjektet men har 1 prosjekt som jeg skal ta opp igjen og 2 nye prosjekter i planleggingsfasen. Laster opp bilder så dere får se sluttresultatet på dette prosjektet så håper jeg på kommentarer om hva som kunne vært bedre og hva som var bra :)

 

BILDER!!

 

 

PICT2176.jpg

PICT2180.jpg

PICT2183.jpg

PICT2178.jpg

PICT2179.jpg

PICT2184.jpg

PICT2185.jpg

PICT2186.jpg

PICT2187.jpg

PICT2190.jpg

PICT2193.jpg

PICT2194.jpg

PICT2195.jpg

PICT2198.jpg

 

 

 

Minner på at jeg vil gjerne ha kommentarer :)

 

- ASGE

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...