Gå til innhold

Kamptråd - Brann vs. Viking


Step_up

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er ikke stopper. Kan være så enkelt...

 

Mye rart Fakiri gjorde. Farten, ett par feilpasninger og feilplasseringer...skjønner ikke at Holmvik(som forøvrig gjorde en god jobb defensivt), måtte vike plass for Hassan. I flere kamper har han vært dårlig synes jeg...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Fantastisk stemning på stadion i dag! Endelig kommer god følelsen tilbake! Var så heldig at jeg fikk plass midt bak mål i dag (nei har desverre ikke sesong kort pga økonomien). Eneste som kan måle seg med i dag må være Lillestrøm på 16 mai. Det at vi klarer å hente oss inn sånn som vi gjor er bare til å knele for.

 

Rudy var foresten meget skuffende i dag. Virket ikke som at han hadde hodet helt med seg. Kalven skuffet også i debutten, men satser på han kommer seg med litt kamp trening. Skal gjøre som en ofte gjør på de litt større forumene og sitte opp rating utifra mitt synspunkt.

 

Opdal: 6

 

Sævarsson: 4

Korcsmar: 5

Kalven: 4

Hassan: 4

 

Austin: 3

Solli: 6

 

Huse: 5

PvM: 6

Mjelde: 4

 

Bakke: 6

 

Edvardsen var dårlig som vanlig.

Lenke til kommentar

Nå må vi huske på at han er 92 mod, han er helt fersk i Norge og bar tydelig preg på at han va nervøs. Han var meget dårlig de første 10, men de siste jobbet han hardt og fikk faktisk til noe. Gi han litt tid. Det å rakke ned på juniorer er ikke akuratt bra for karieren, da er det bedre å være støttende og gi han applaus når han gjør noe bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...