Gå til innhold

ser etter kabinett med håndtak


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Kanskje et kabinett fra Cooler Master sin Storm produktserie er noe for deg.

 

CM Storm Sniper

Ikke vindu, men det går an å kjøpe link

 

Link til komplett

Link til HW.nos anmeldelse av kabinettet

 

CM Storm Scout

Snipers lillebror, ikke plass til de lengste skjermkortene uten modifisering av HDD racken. Men ellers veldig greit ;)

 

Link til Komplett

Link til TechPowerUps review

 

Jeg vi tro at Scout er den letteste, fordi den er mindre. Sniperen er noe vanskeligere å bære enn Scouten fordi scouten har et "koffertliknende håndtak".

 

Bruk prisguiden for å finne den billigste butikken, jeg linket til komplett, fordi det er den butikken jeg er best kjent i. :)

Lenke til kommentar

CM Storm har i både pose og sekk. Designet er dog ikke for alle og enhver. Er egentlig ingen sak å montere håndtak på stort sett alt som finnes av kabinett, evt. lage ei bæreløsning av stropper. Tror tom. jeg har sett noen stroppeløsninger som er spesialdesigna for nettopp frakting av større, uhåndterlige kabinett.

 

Det aller lureste er nok likevel å begynne med styrketrening. Får du mer igjen for òg.

 

Edit: der slo siemn meg gitt. Kommer hardt tilbake med bilder av de stroppene jeg nevnte: http://www.xoxide.com/sunbeam-lan-party-bag-black.html

 

Evt. denne utgaven hos netshop

Endret av gaasart
Lenke til kommentar

Er da ingen aktiv "laner" som vil ha et gigantisk kabinett anyway? :p

Vet ikke jeg, han spurte etter et med håndtak så ga han bare enda et alternativ. Men de fleste kjører vel kabinettet til et eventuelt lan, det er bare de siste meterne man må bære kabinettet.

Endret av YojimboVII
Lenke til kommentar

Jeg vil si Storm Sniper er det beste valget her. Er ikke spesielt glad i Scout. Storm Sniper Black Edition er i og for seg et av de bedre kabinett valgene, men koster også litt mer enn Scouten.

 

Hadde vært ok med et 460 GTX kort, men kort som 5870 har alldeles ikke plass i kabinettet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Hadde vært ok med et 460 GTX kort, men kort som 5870 har alldeles ikke plass i kabinettet.

 

Det er scouten du snakker om nå, sant?

Sniperen min har ihvertfall god plass til 5870, sikkert 5970 også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...