Gå til innhold

vekkeklokkemusikk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:

Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. :shrug:

 

hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink:

Lenke til kommentar
viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:

Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. :shrug:

 

hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink:

 

 

Oasis er jo kongene da!! helt klart en anbefalning. Da våkner du lykkelig :yes:

Lenke til kommentar
viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:

Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. :shrug:

 

hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink:

 

 

Oasis er jo kongene da!! helt klart en anbefalning. Da våkner du lykkelig :yes:

 

da er vi 2 :D

Lenke til kommentar
viss du velger Backstreet Boys vil du våkne opp med hodepine, så vi må vel finne noe annet:

Selv er jeg en Oasis fan 8) , men jeg har erfart at det ikke er så mange andre her som er det, så jeg vet ikke om det er en anbefaling eller ikke. :shrug:

 

hva med Guns'n Roses, Rammstein, Metallica, Nirvana? litt variert musikk skader vel ikke :wink:

 

 

Oasis er jo kongene da!! helt klart en anbefalning. Da våkner du lykkelig :yes:

 

da er vi 2 :D

 

Og fler vil vi bli :smile:

Lenke til kommentar
har lest artikklen om vekkeklokke på programmer.no.... pc'en starter nå opp kl. 05.00 (ja, må på jobb tidlig) for å vekke meg med sang og dans. for øyeblikket går det i Raffi med "rise and shine" og "morgenstemmning" av Grieg. noen andre forslag?

 

Within Temptation; VAKKERT, og gjør deg i godt humør, men faren for at den gjør at du sovner igjen er tilstede.

Lenke til kommentar

Knutsen og Ludvigsen: God morgen Norge.

Rage against the machine: Wake up!

Wam!: Wake me up before you go go

Bob Marley and the Wailers: Get up, stand up.

Roger Whitaker: Morning has broken

Landstad (Norsk salmebok nr. 15): Våkn opp du som sover

Oklahoma: Å for ein strålande morgen!

 

Hvis ikke noe av dette funker:

 

Metallica : Enter Sandman - baklengs...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...