Gå til innhold

BK: Vennskap


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAr du brukt desaturate? Syns det er litt flatt og kjedelig. Motivet er fint.

 

Er ikke helt sikker på hva du mener med desaturate? Litt ny med Camera RAW. Brukte Photoshop 6.0 før, og har ikke blandet meg så mye alle "Photoshop-uttrykkene". Ble mest levels, curves og contrast og sånt da. :p Men ja, det kan hende jeg har lekt meg litt med saturation også.

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar

Barna burde gått klar av trær og bygninger i bakgrunnen. Stien kunne vært synlig rundt barna. Dette ville fremhevet selve motivet bedre.

 

Jo, det er sant, prøvde det, men det ble aldri skikkelig bra da jeg gjorde det. Greia var også at bildet ble tatt akkurat da barna gikk opp en liten bakke som akkurat skrånet ut. For å si det sånn, dette var ikke akkurat det mest ideelle stedet å ta et slikt bilde, så jeg måtte prøve å gjøre det beste ut av det.

 

Takker for svar! :)

Lenke til kommentar

Selv synes jeg komposisjon OG sort/hvitt konverteringen var flott, men jeg ville klonet bort den lille resten av et tre til venstre i bildet, som så vidt kommer inn i bildet fra siden.

Super jobb i mine øyne. :)

 

Takk for tilbakemelding! :thumbup:

 

Så det der treet akkurat da jeg hadde opprettet tråden og jeg gadd ikke laste opp bildet på nytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...