pierce007 Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Høyskolen kom med dette tilbudet - veldig stivt etter min mening, eller??? Leasing.Info.V13.2.pdf
Karmany. Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Huff ja, syntes det var litt stiv pris jeg også. Den har ikke DVD-spiller, er relativt liten og har etter min mening liten hardisk. Jeg hadde nok kjøpt selv for de pengene.
C-angel Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 (endret) Ink mva og frakt så koster denne normalt ca 7000,- hos dell. Så syntes egentlig ikke det var så galt tilbud. EDIT: Ser da kun på kjøps vs leasingpris. Ikke på bang for the bucks Endret 24. august 2010 av C-angel
Stigma Skrevet 24. august 2010 Skrevet 24. august 2010 Dårlig tilbud i mine øyne - du får jo en betydelig bedre PC for i overkant av 9000NOK. Så lenge økonomien ikke er så bunnskrapt at du ikke har mulighet til å kjøpe en hel PC her og nå så er det ikke mye positivt å si om denne avtalen synes jeg. Jeg vil tro at det uansett til finnes bedre leasing avtaler om du insisterer på det fra tredjepartsleverandører. -Stigma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå