Gå til innhold

En liten endring på ting


Anbefalte innlegg

God Dag jeg er en Gutt/Mann på 19 år e en del overvektig mye Cola som jeg er så og si avhengig av, men har greid å noelunde slutte med cola, men drikker Pepsi Max no hjelper det egentlig? drikker også en del mer vann en før...

 

og har sluttet å spise skiver til lunsj no går det i Grove knekkebrød med salami og salatblad agurk og paprika på 2 stk. til lunsj... er det positivt hjelper dette

 

jeg er svært usikker... jeg liker ikke STORE endringer i Livet mitt, men litt omgangen det med Cola'en for meg var svært stort...så hurra for meg i guess?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At du har sluttet med Cola er et stort pluss, det at du har byttet det med Pepsi blir litt som å snuse isteden for å røyke. Det er bedre, men fremdeles ikke bra/sunt. Jeg ville prøvd å slutte med Pepsi også, finnes masse annet godt å drikke!

 

Endring i kosthold er også flott! Hvordan ser resten av inntaket ditt ut per dag?

 

Stå på! Ikke mye som skal til =)

Lenke til kommentar

hehe jeg har enda en liten kaloribombe hverdag... en stor burn te å våkne om morgenen har prøvd mange forskjellige typer kaffi, men for det bare ikke ned.. så det er det eneste jeg vet..ellers det det også en grovt baguett ikke stort, med ost skingek saltat agurk,tomat,

 

 

ellers var jo det kenkkebrød til lunsj, men ja etter det er vel ikke mat før i 6-8 tiden grunnet jeg enten ikke har mat i huset, er for trøtt til å lage det når jeg kommer hjem, eller bare ikke vet hva jeg ska lage....

 

så jeg har fast rutine til jeg er ferdig på jobb, men etter det nja.. er ganske kressen type.. hater fisk over alt.. hehe

Lenke til kommentar

Prøv Gerimax, jeg vokner instant når jeg tar en slik tablett. Eventuelt så kan du prøve å sove litt mer om natten. Kanskje ta en tur og få ut litt energi før du legger deg (gjør at du sover bedre) Du lager unnskyldninger til at Burn'en er nødvendig, noe den ikke er.

 

Å gå fra 11 til 6 på noen knekkebrød er ikke bra. Dette gjør at kroppen går over til å ta vare på all næring den har og setter ned forbruket. Når du da begynner å spise igjen, så vil masse av dette lages som fett da kroppen ikke får i gang forbrenningen igjen fort nok. Ta med deg en pose nøtter eller litt frukt på jobb. Prøv å spis gjevnlig.

Lenke til kommentar

Gerimax får du i de fleste butikker, koster vel enn 100-150,- elns.. Finnes en annen type også, men husker ikke hva den heter.. :hmm:

 

Sukkersuget vil forsvinne etter hvert. Jeg spiser ingenting og har heller ikke behovet for det. Unngå å sitte for mye å ro, da er det lett at suget blir større ;) Kjenner du det komme, ta en tur. Vask badet..

Lenke til kommentar

hahah Vask Badet... kunne vært lurt ja... hehe... nei takker så mye for kommentarene dine... ska sjekke Gerimax ut i løpet av uken...

 

Sukkersugen går vekk håper det... hehe

 

Rimelig sikker på at du ikke er så sukkersugen etter å ha vasket badet. Eventuelt kan du bruke en litt mer ekstrem metode: Stå naken foran speilet med sjokoladen i hånden. Klarer du å spise da, er du fornøyd med kroppen din ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...