Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mercedes GL, dyr bil og eie?


Castman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snoker litt på tanken å kjøpe mercedes GL varebil klasse 2. Dyr bil ved innkjøp, men hvordan er utgiftene ved å drifte denne bilen? Hvordan er kvaliteten på disse bilene? rust? Forsikring? Noe jeg bør være obs på ved kjøp av slik bil?

 

Takker for alle synnspunkter :)

 

Stor, tung bil er som oftest dyr i drift.

 

Ang. rust så er den eldste GL'en til salgs på finn i dag fra 2006 så jeg tviler på at det er så mye rustproblemer å snakke om foreløpig.

 

Forsikring må du finne ut av selv.

 

Høres ut som et idiotkjøp spør du meg.

Endret av Sluquet
Lenke til kommentar

Gamlingen har sin tredje GL nå.

 

Han har hatt en del trøbbel. Blant annet støtdempere bak på to av bilene, løftemekanisme til bakluka og en hel haug mystiske elektronikkproblemer.

 

Det er ikke en bil du kjøper hvis du såvidt har råd til den. På én måte er det mye bil for pengene, og det er helt klart en komfortabel bil.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Gamlingen har sin tredje GL nå.

 

Han har hatt en del trøbbel. Blant annet støtdempere bak på to av bilene, løftemekanisme til bakluka og en hel haug mystiske elektronikkproblemer.

 

Det er ikke en bil du kjøper hvis du såvidt har råd til den. På én måte er det mye bil for pengene, og det er helt klart en komfortabel bil.

Mercedes GL er vel på lik linje med Range/Land Rover, en bil som du kjøper vist du egentlig har råd til en langt dyrere bil. HØYE driftskostnader i form av forbruk og reprasjoner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...