fotogigen Skrevet 18. august 2010 Skrevet 18. august 2010 bildet er tatt med en hånd, den andre brukte eg til å reflektere i bobblene.
GRØNÅS Skrevet 19. august 2010 Skrevet 19. august 2010 WOW! Kreativt og fantastisk! Nytter denne som bakgrunn med en gang Hope you don't mind. 10/10
Autoxave Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Dette var skikkelig kult, refleksjoner fra bobler har jeg sett før, men aldri som dette med en neve i hver eneste såpeboble. Kreativt og kult!
ÅdneD Skrevet 20. august 2010 Skrevet 20. august 2010 Ganske stilig, men syns du burde hatt meir i fokus.
Larsenio Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Meget,meget pent utført. Har ingenting negativt å si om dette. Positivt er det derimot mye å si, samtidig som jeg gjerne vil vite mer om hvordan du tok dette bildet. Komposisjon,eksponering,beskjæring,skarphet og tanken bak er av høy kvalitet og inspirerer nok ganske mange inne på bildekritikken! Keep`em coming
fotogigen Skrevet 28. august 2010 Forfatter Skrevet 28. august 2010 Larsenio, takk for kommentar.Bildet har eg tatt for å bruke i en konkurranse med tema bobbler.Bobblene er naturlige og eg fant dei på ei sandstrand.Eg brukte mi egen hand for å reflektere i bobblene dvs. bildet er tatt med ei hand.Utstyret eg brukte var nikon d300 og tamron 90 mm macro, selvfølgelig manuell fokus. blenderprioritert.bildet er kun skåret litt i underkant. tamron objektivet gir god skarphet (for flere eksempel kan dere sjå bloggen min : fotogigen.blogspot.com eg blir glad for kommentarer.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå