Gå til innhold

Strømkabel med ny skjerm?


Cloud

Anbefalte innlegg

Har akkurat kjøpt 3 stk Dell G2410 skjermer, men finner ingen strømkabel. Fikk med VGA + DVI men strømmen er søkk borte. Kan noen bekrefte/avbekrefte at det følger med strømkabel til disse skjermene? Begynner å bli ganske frustrert av all leitinga.. Finner dem ingen sted i huset, men er dog usikker på om de faktisk var med i eskene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fulgte kun med en "manual" som beskrev hva man skal være forsiktig med. 2 sider på mitt språk. Gjelder forøverig de fleste dell skjermer, ikke kun min modell.

 

På skjermen var det klistret en kjapp setup guide. Her står det beskrevet at man må velge enten DVI eller VGA kabel. Litt senere står det beskrevet hvordan man kobler i strømmen. Altså tenker jeg at det skal ha fulgt med.

 

Men det står ikke beskrevet hva som er i esken.

 

 

Lenke til kommentar

det høres litt rart ut .

av alle de tingen jeg har kjøpt elle venner av meg har kjøpt , enten det er mobil telefoner og pcer ( ferdigbygde) til skjermer og opptakere så har det vær beskrevet i manualen hva som følger med av kabler, cd-er og bøker.

 

så fremst det ikke er kjøpt brukt så skal det være med en strømkabel.

 

Hadde jeg vær deg vill jeg forlangt at de sendte deg de strømkablene du trengte til skjermene.

 

Mest sannsynlig så er det en forglemmelse fra butikken eller produsenten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...