Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tiltrukket av bestemt rase :p


Gjest yellowfeverdude

Anbefalte innlegg

Gjest yellowfeverdude

Hei.

 

Jeg bare lurer på om det er noen som kjenner seg igjen i dette, og kanskje har noen erfaringer å dele?

 

Jeg er 30 år, mann, hvit og passe gjennomsnittlig.

Jeg har hatt noen forhold og har faktisk møtt noen ordentlige "koneemner" i blant.

Men jeg har ikke følt det har klaffet helt for meg så forholdene har ikke vart lenge.

 

Men for noen år siden hadde jeg ett veldig kort møte med ei kinesisk dame, også oppdaget jeg at jeg er veldig tiltrukket av asiatiske damer. Oppdagelsen har bare kommet som lyn fra klar himmel, og jeg tenker på det hele tiden nå.

 

Jeg synes det er pinlig å snakke om. Men om noen kjenner seg igjen, kanskje dere vet hvordan det er? Det er vanskelig å finne kjæreste når preferansen styrer så veldig, og personlighet bare blir noe man tenker igjennom etter at alt har gått i dassen. :no:

 

Jeg føler meg veldig alene om dette, men jeg håper ikke jeg er det. Kjenner du deg igjen?

 

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg bare lurer på om det er noen som kjenner seg igjen i dette, og kanskje har noen erfaringer å dele?

 

Jeg er 30 år, mann, hvit og passe gjennomsnittlig.

Jeg har hatt noen forhold og har faktisk møtt noen ordentlige "koneemner" i blant.

Men jeg har ikke følt det har klaffet helt for meg så forholdene har ikke vart lenge.

 

Men for noen år siden hadde jeg ett veldig kort møte med ei kinesisk dame, også oppdaget jeg at jeg er veldig tiltrukket av asiatiske damer. Oppdagelsen har bare kommet som lyn fra klar himmel, og jeg tenker på det hele tiden nå.

 

Jeg synes det er pinlig å snakke om. Men om noen kjenner seg igjen, kanskje dere vet hvordan det er? Det er vanskelig å finne kjæreste når preferansen styrer så veldig, og personlighet bare blir noe man tenker igjennom etter at alt har gått i dassen. :no:

 

Jeg føler meg veldig alene om dette, men jeg håper ikke jeg er det. Kjenner du deg igjen?

 

Takk.

 

Jeg meg selv har jo en "fetish" for små folk og asiater (no midgets, just short peepz:p).. Ville ikke si du er unormal :)

Lenke til kommentar
Gjest yellowfeverdude

Ja, man kan vel kalle det en slags "fetish". Jeg blir tiltrukket av hudfargen, den myke huden, øynene og det unge utseende flere asiatiske damer har. Jeg liker damer på min egen alder, så det er ikke en teenåringsgreie som foregår.

 

Veltins, har du noen tips hvor man lett kan komme i kontakt med de damene vi foretrekker? :ph34r::cool:

 

Om noen asiatiske damer leser dette, beklager om det virker som at jeg tenker på asiatiske damer som objekter. Det er ikke sånn det er. Familie, hus, bil, jobb, monogami og teppe på gulvet er det som står høyt i kurs hos meg. Men så har jeg denne preferanse som jeg er litt sjenert til å snakke høyt om i tillegg da. :p

 

Takk.

Lenke til kommentar
Gjest yellowfeverdude

Jeg sikter til damer med øst-asiatisk utseende, Japan, Kina, Korea.. Ordet Asiat er veldig upresist. Det finnes folkegrupper i nord-Russland som har ett utseende som minner om Sibirsk og Kinesisk befolkning. Det er litt flisespikkere akkurat hva jeg liker. Kanskje noen liker latinske damer og er i akkurat samme situasjon, ikke sant? :)

 

Latinske damer er også veldig flotte da.

Lenke til kommentar
Gjest HotGutt

Asiatiske jenter er JÆVLIG DAAAAAAMN... oh, FINE! - når de først faktisk er fine... :) Har vært med et par asiatiske jenter, de kan jo det å elske kjæresten sin, og de er mye mer heftigere i sengen - helt klart. Nei, ikke for de er trang, men fordi de ikke baer ligger der som en madrass, men de beveger seg og vet va de skal gjøre. Ganske mange av dem har et nydelig og eksotiske utseendet, gyldenbrun... ah. Det er til å sikle av. I love asian girls!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Tror nok ikke du er veldig unormal. Tror de fleste er tiltrukket til en rase eller ikke tiltrukket av en rase.

hvis ikke ville jo alle vært i stand til å knulle/elske alle.

 

Hadde det vært så negativt da? At du kan tenne på alle/alle kan tenne på deg... Høres ikke så ille ut for min del^^

I hear ya!

Endret av Makhshava
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...