Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

"Strålende" smerte i balla.


Gjest TS

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg har i to dager hatt tilfeldige "strålende" smerter bak, litt høyt oppe på min høyre testikkel. Det er skikkelig ubehagelige smerter som varer i 2-6 sekunder og kommer ofte flere ganger etter hverandre. Jeg kan kjenne at det er litt "større" bak den testikkelen enn den andre.

 

Det stråler av og til litt opp i magen på samme side.

 

Er det vits i å dra til legen med en gang? Jeg vurderer å gi det en dag eller to.

 

Noen som vet hva pokker dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg har i to dager hatt tilfeldige "strålende" smerter bak, litt høyt oppe på min høyre testikkel. Det er skikkelig ubehagelige smerter som varer i 2-6 sekunder og kommer ofte flere ganger etter hverandre. Jeg kan kjenne at det er litt "større" bak den testikkelen enn den andre.

 

Det stråler av og til litt opp i magen på samme side.

 

Er det vits i å dra til legen med en gang? Jeg vurderer å gi det en dag eller to.

 

Noen som vet hva pokker dette kan være?

Det virker som om det er en lang, hoven "ledning" bak der : s

 

Er litt bekymra atm.

Lenke til kommentar

TS ikke post flere ganger etter hverandre.. Rediger heller første posten

 

Tror du burde ta den en tur til legen. Jeg har ingen anelse om hva det kan være, men uansett så skal man ikke være for forsiktig med sånne ting. Kan hende det bare er en betenelse eller en knute.

Lenke til kommentar

TS ikke post flere ganger etter hverandre.. Rediger heller første posten

 

Tror du burde ta den en tur til legen. Jeg har ingen anelse om hva det kan være, men uansett så skal man ikke være for forsiktig med sånne ting. Kan hende det bare er en betenelse eller en knute.

Hvordan redigerer man som gjest? : s

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg gikk til legen fordi jeg har hatt vondt i venstre testikkel over lengre tid. Dette var siste helgen i mai ca hvor jeg først kjente at venstre testikkel var vond/øm. Legen klemte på begge og kjente at den venstre var øm/hoven og vond. Ble videresendt til ultralyd hvor legen der sjekket begge testiklene og det viste seg at det var vann/væskesamling i venstre testikkel.

 

Og i hele mai satt jeg så og si med beina i kors i en lav myk soffa med beina på bordet. Så smertene kom definetivt fra at jeg har over lengre tid sittet i en vond stilling hvor naturligvis den venstre kommer i klem mellom lårene hele tiden. Da som alle vet at venstre testikkel henger lenger ned en høyre.

Lenke til kommentar

Hei

 

Jeg gikk til legen fordi jeg har hatt vondt i venstre testikkel over lengre tid. Dette var siste helgen i mai ca hvor jeg først kjente at venstre testikkel var vond/øm. Legen klemte på begge og kjente at den venstre var øm/hoven og vond. Ble videresendt til ultralyd hvor legen der sjekket begge testiklene og det viste seg at det var vann/væskesamling i venstre testikkel.

 

Og i hele mai satt jeg så og si med beina i kors i en lav myk soffa med beina på bordet. Så smertene kom definetivt fra at jeg har over lengre tid sittet i en vond stilling hvor naturligvis den venstre kommer i klem mellom lårene hele tiden. Da som alle vet at venstre testikkel henger lenger ned en høyre.

 

Jeg skylder på ps3, mye fri og internet

 

væskesamling eller vann i testikkelen er ikke noe farlig og ganske vanlig. Det kan gjøre at testikkelen er litt hoven/øm/vond.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...