Gå til innhold

Innstalasjon av Windows xp , trenger hjelp med drivere.


Anbefalte innlegg

Hei..

 

Jeg har hatt en bærbar Asus pc i en evighet, og tenkte nå at det var på tide med formatering. Men, jeg har klart å rote bort alle cdene til den som jeg regner med det meste av drivere og sånn er. Så hadde heller ikke xp cden som fulgte med men fant en annen xp cd.

Så jeg formaterte og innstallerte. Men jeg trenger litt hjelp, for jeg trenger nettverksdriverne og skjermkortdriverne til denne pcen. Kommer ikke på internett med kabel koblet i og kommer ikke på den trådløse. Har skjekket på asus sidene på drivere, men klarer ikke helt forstå hvilke av driverne jeg skal laste ned. Og må jo tydeligvis laste ned på en annen pc og overføre med hardisk siden jeg ikke engang har internett når jeg kobler i kabel.

 

Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay, fikk et par problemer her, klarte å finne driverne. Men, problemet.. Lasta ned sånn update pakke som var et program som skjekka driverne dine om de trengte å oppdateres. Så den gjorde det og ga meg alle driverne. Men så stod det at jeg trengte internett for å laste dem ned. Men jeg har jo ikke driveren til internetten så jeg har jo ikke internett.. Wtf gjør jeg nå a ?

Lenke til kommentar

Beklager jeg ikke har svart deg før. Dette skyldes dels at jeg glemte deg ut og dels at jeg har problemer med å komme meg inn på Asus sin hjemmeside. Jeg haqr nå fikset slik som lovet, drivere ferskt fra Asus sin hjemmeside. Har du funnet drivere andre plasser enn dette, vil jeg anbefale du laster ned driverene fra Linken under. Denne pakken inneholder også driverene du trenger for å komme deg på nett.

 

> Klikk her for å laste ned Asus A7J Windows XP Drivere <

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...