Gå til innhold

Ctrl + c kommandoen har sluttet å fungere


Anbefalte innlegg

La merke til noe rart i går, når jeg prøver å copy og paste noe så funker dette dårlig, aka ctrl+c. Jeg har åpnet clipboard for å se om noe skjer når jeg klikker ctrl+c, men det kommer ingenting inn der.

 

Har prøvd system restore uten det hjalp, uinstallert driveren i device manager, og skiftet usb hull. Har ikke installert noen nye spill eller programmer heller de siste dagene.

 

Jeg har windows 7 64, og har brukt det i snaut et år, og har aldri vært borti et liknende problem. Det er ganske tungvint å måtte bruke musa til å markere teksten så kopier og lim inn.

 

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La merke til noe rart i går, når jeg prøver å copy og paste noe så funker dette dårlig, aka ctrl+c. Jeg har åpnet clipboard for å se om noe skjer når jeg klikker ctrl+c, men det kommer ingenting inn der.

 

Har prøvd system restore uten det hjalp, uinstallert driveren i device manager, og skiftet usb hull. Har ikke installert noen nye spill eller programmer heller de siste dagene.

 

Jeg har windows 7 64, og har brukt det i snaut et år, og har aldri vært borti et liknende problem. Det er ganske tungvint å måtte bruke musa til å markere teksten så kopier og lim inn.

 

Noen ideer?

 

Når var det sist du ryddet i keyboardet ditt? sikkert masse støv innimellom knappene og ikke minst fett osv. Sjekket om CTRL eller C knappene fungerer?

 

Hadde samme problemet på min laptop, måtte kjøpe ny usb tastatur..

Endret av EyN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...