Gå til innhold

En morsom episode fra spesialskole


Grinchen

Anbefalte innlegg

Jeg husker en dag på skolen nå.

Jeg husker at en av de kjipeste lærerne.

la meg ned i gulvet satt seg oppå ryggen min og slo meg i bakhodet (jeg var elleve år gammel)

og etterpå tvang han meg til å ta dexamin som er noe av det samme som amfetamin.

Den slags ting var vanlige på bogstaveien.

Men jeg hadde fått nok den dagen tror jeg.

For jeg foreslo en plan for hevn.

For de to vennene mine i friminuttet.

Vi gikk inn på skolen igjen og gikk rett opp til sløydsalen.

Vi barrikaderdet døra med alle mulige slags møbler vi fant der inne.

Når vi var ferdige med det begynte vi knuse alle vinduene der inne og å hive ting ut av de knuste vinduene.

sløydsalen var i øverste etasje.

Så det var utrolig morsomt å se tinga knuse der nede hahaha.

Jeg ler bare av å tenke på det.

Ansiktsuttrykket til lærere som sto der nede og holdt de andre elevene unna det fallende møblemanget hahaha.

Når jeg knuste vaskeservanten ble det virkelig moro.

Da begynte det å renne vann hehe.

Lærerne fikk slutt øksa opp døra med en brannøks de banka oss godt.

Men det var absolutt verdt det. det var tider det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fortell, jeg lytter øre.

Datarommet og musikkrommet ble også trashet... lærerne fikk også unngjelde en del jeg ble så sinna etterhvert på denne volden fra lærerne at jeg og disse to vennene bynte å ta igjen på brutale og utspekulerte måter blant annet gjorde den enne fyren dette. Han løp ut av klasserommet mitt i timen en av lærerne løp etter ute i skolegården hadde han funnet en armeringsjernstang (de drev med noe bygningsarbeid like i nærheten) så fort lærernen kom ut døra slo han til av all kraft og slo rett et hull i hodet hans. Man kunne se inn i hodet og rillene på armeringsjernstangen hadde laget et avtrykk i hjernbarken hans den lærern slutta. Jeg var på skolekjøkkenet en dag lærerne hadde gått (alarmen var gått noen andre gjorde noe kødd) Jeg skulle lage noe te og hadde omtrent en liter kokende vann på en thermos og en etasje under vinduet satt rektor. Jeg helte vannet over hodet på han... det er mer

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Rett og slett patetisk.... Var greit første gangen men nå tror jeg så absolutt ikke på deg.

det får du velge jeg kan fremlegge bevis vitner og den slags. Hva tror du egentlig skjer på spesialskoler? vor alle verstingene og folk med psykiske problemer og folk med for eksempel asperger. Blir puttet på samme sted var man ikke psycho når man kom dit ble man det etterhvert...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Min "lidelse" er det asperger min du tenker på så er det ikke så mye jeg kan gjøre med den ikke at jeg har behov for det heller....

Du oppfører deg ikke som vanlige aspergere, det kan jeg garantere. Du fører skam over oss, rett og slett.

Det er nok ikke asperger som gjør at du oppfører deg som en tulling mot lærerne. :)

har jeg sagt det kansje? Men jeg hadde aldri vært voldelig før jeg kom til den spesialskolen. Lærerne var voldelige derimot etter et år med vold fra lærerne klikka jeg. Alle klikka på det stedet der....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...