Gå til innhold

Mulig å få HP probook 4310s til å levere mer strøm på USB-porten?


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en HRT music streamer II for å få bedre lydkvalitet når jeg kobler pcen til anlegget.

Denne trekker 200mA fra USB-porten.

Når jeg kobler den rett i USB-porten fungerer den fint i alt fra noen minutter til en time før musikken blir avbrutt og lyden blir erstattet med radiosusing.

 

Jeg testet den på pcen til forhandleren hvor den fungerte fint, derfor får jeg ikke hevet kjøpet.

Jeg gikk utifra at den trakk for mye strøm og gikk til innkjøp av en aktiv usb-hub.

Nå spiller den uten avbrudd, men nå med konstant støy som blir påført av usb-huben.

Siden den fungerer en stund før den bryter av, går jeg utifra at USB-porten skal kunne gi 200mA (jeg går utifra at produktet trekker 200mA konstant)

Er det noen innstillinger for hvor mye strøm usb-porten skal gi?

Her er det jeg har funnet så langt.

Untitled-1.png

Hva betyr S0,S1,S3 etc. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt en HRT music streamer II for å få bedre lydkvalitet når jeg kobler pcen til anlegget.

Denne trekker 200mA fra USB-porten.

Når jeg kobler den rett i USB-porten fungerer den fint i alt fra noen minutter til en time før musikken blir avbrutt og lyden blir erstattet med radiosusing.

 

Jeg testet den på pcen til forhandleren hvor den fungerte fint, derfor får jeg ikke hevet kjøpet.

Jeg gikk utifra at den trakk for mye strøm og gikk til innkjøp av en aktiv usb-hub.

Nå spiller den uten avbrudd, men nå med konstant støy som blir påført av usb-huben.

Siden den fungerer en stund før den bryter av, går jeg utifra at USB-porten skal kunne gi 200mA (jeg går utifra at produktet trekker 200mA konstant)

Er det noen innstillinger for hvor mye strøm usb-porten skal gi?

Her er det jeg har funnet så langt.

Untitled-1.png

Hva betyr S0,S1,S3 etc. ?

 

 

mener på at det er en strømsparings sak i w7, men husker ikke hvor jeg fant dette sist

 

edit* så nå at du allerede har funnet dette:P

Endret av uracoin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...