Gå til innhold

HTC Wildfire - mottok plutselig melding om fotball..


Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg min første smart telefon og har aldri vært borti android systemet før så dette er nok muligens et dumt spm men jeg spør allikevel! :whistle:

 

Etter at jeg fikk ordnet mms- innstillingene på tlf fikk jeg plutselig med fra TV (?) - reklame om premier league og fra fra 2201 - også reklame for fotball men denne gangen barchlys (?) league.

Så vidt meg bekjent har jeg ikke gjort noe for å få disse meldingene - er det noen som vet hvor de kommer fra?

Kjedelig hvis jeg skal motta meldinger som jeg sikkert må betale store summer for uten at jeg har noen interesse av de meldingene..

Endret av _slave_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får ikke slike meldinger uten videre.

 

Du har enten registrert deg et sted, og bedt om å få "nyhetsbrev" via SMS. F.eks TV2 Sumo? Eller du har sendt en melding for å få nettopp dette.

 

Kanskje du bruker TV2 Sumo til noe annet, og TV2 sender deg reklame for fotball, selvom ikke det var dette du i utgangspunktet så på.

 

Det er ikke nødvendigvis slik at disse meldingene koster penger, enkelte nyhetsbrev på SMS er gratis - altså hvor de som sender deg meldingene står for alle utgifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...