Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne ny "pc-skjerm"

Brothers

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er ute etter en skjerm som er større en 22". den må fungere bra til spill og film. den må også ha minimum 1 hdmi inngang, pris ca 2000-4000.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det jeg ser umiddelbart er at den ene kun har DVI, mens den andre har bittelitt dårligere responstid. 5 ms er uansett en helt akseptabel responstid, synes folk henger seg i for stor grad opp i reponstid fordi responstid opp mot 24 ms var vanlig for 5-6 år siden. Det skal godt gjøres å merke forskjell på 2 ms og 5 ms.

Spesifikasjonsmessig er det også forskjell i oppgitt kontrast. Var lite info på den dyreste.

Endret av srbz
Skrevet

Jeg bruker nå en Samsung Syncmaster XL2370 23"

Og en Benq G2411HD 24"

Jeg må si at samsungen er suveren bde til spill og film ;)

jeg bruker den også som hovaedskjerm på design

Skrevet

Det jeg ser umiddelbart er at den ene kun har DVI, mens den andre har bittelitt dårligere responstid. 5 ms er uansett en helt akseptabel responstid, synes folk henger seg i for stor grad opp i reponstid fordi responstid opp mot 24 ms var vanlig for 5-6 år siden. Det skal godt gjøres å merke forskjell på 2 ms og 5 ms.

Spesifikasjonsmessig er det også forskjell i oppgitt kontrast. Var lite info på den dyreste.

så hvilken av dem er egentlig den beste :S

Skrevet

med tanke på at den har innebygd TV-kanalvelger.

Signal Input Video Signal Analog RGB, DVI, HDMI, Component , TV (Digital TV / Analog TV)

Connector D-sub, DVI-D, HDMI, Component, SCART, DTV Tuner, Optical Out, Audio In, Headphone Out,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...