Gå til innhold

X10 vs. Desire vs. iPhone 4


Bagh

Anbefalte innlegg

Da er det på tide med ny telefon.

Vet ikke helt hva jeg vil ha, men har hvertfall fått snevret det inn til SE X10, HTC Desire og iPhone 4.

 

Min siste telefon er en SE W960i og gjennom dens levetid har jeg funnet ut at jeg vil ha et enkelt brukergrensesnitt. Har slitt med uiq (symbian) på 960i'en. Det store vinneren når det gjelder brukervennlighet er vel iPhone 4? X10 vil kanskje være dårligere da dette er SEs første android?

 

Kamerakvalitet er ikke en stor greie, men det teller selvfølgelig positivt om kameraet er godt. Batterilevetid bør være to dager med grei bruk. Blir en del surfing og musikk.

 

En viktig ting for meg er om telefonen ser bra ut. For å si det slik, 960i'en ble kjøpt mye fordi den omtrent var den eneste telefonen som så bra ut på det tidspunktet. Her synes jeg Desire taper seg og iPhone 4 står sterkere.

 

Kvier meg litt for å kaste meg inn i Apples verden ved å kjøpe iPhone og innbiller meg at Android er bedre. Er det tilfellet?

 

Det er bare å liste opp fordeler og ulemper med telefonene. Blir enklere for meg å velge da.

Hvis noen har en annen telefon som de mener jeg burde ta en titt på, bring it on!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har HTC Desire oge er veldig fornøyd med den! :)

 

har batteri til 2 dager med normalt bruk (for meg)... Sant at Desire ikke er den peneste av de 3, men den er veldig bra å surfe på nette med. Android er etter min mening best, synes apple ikke er så brukervenlig :p Desire har litt dårlig kamera, men det kan jeg leve med ;)

 

Mitt tips: HTC Desire :thumbup:

Endret av 9marius9
Lenke til kommentar

HTC Desire er en MEGET kompetent telefon. Nei, den kan ikke måle seg med iPhone design-messig, men du har MYE større frihet med Android. iPhone koster vel noen tusenlapper mer også. X10 ser ut som en bra telefon, men har bare Android 1.6, Desire har 2.2 så jeg klarer ikke å anbefale X10...

 

Uansett er batteri-tid et problem på alle dagens smart-phones pga stor skjerm og kraftig prosessor. Jeg må dessverre lade min telefon hver natt...

 

Mitt valg ville vært Desire!

Lenke til kommentar

Burde ikke Samsung Galaxy S være med i vurderingen her?

 

Den er jo bedre en både Desire og X10 på det meste og er nå kongen av Android telefoner så les litt tester om den du før du bestemmer deg.

 

Mitt valg ville vært enten Galaxy S eller Iphone 4 de er i klasse for seg kontra de andre to.

 

http://www.amobil.no/artikler/samsung_galaxy_s/77187/konklusjon

Endret av Just-Me
Lenke til kommentar

Galaxy S en klasse forran Desire..? skrønehistore.

 

Begge har fått terningkast 6 hos amobil og begge har sine + og - man bør bare

se på hva man trenger/liker best og kanskje tilogmed prøve de i butikken før man

bestemmer seg.

 

Uansett om man bestemmer seg for Galaxy S eller Desire, så blir man veldig fornøyd.

 

iPhone.. fysj.

Lenke til kommentar

Galaxy S en klasse forran Desire..? skrønehistore.

 

Begge har fått terningkast 6 hos amobil og begge har sine + og - man bør bare

se på hva man trenger/liker best og kanskje tilogmed prøve de i butikken før man

bestemmer seg.

 

Uansett om man bestemmer seg for Galaxy S eller Desire, så blir man veldig fornøyd.

 

iPhone.. fysj.

 

Er man fornøyd med mindre og klart dårligere skjerm, MYE dårligere batteritid, crappy design, elendig kamera så er Desira å foretrekke.

 

Hadde det vært 10 nøytrale som hadde valget mellom disse to ville jeg veddet alle sparepengene mine på at alle hadde valgt Galaxy S.

 

Eneste grunn for å velge Desire er at den er billig men jaggu er Galaxy S verdt stakkarslig 700,- mer.

 

Iphone 4 er også veldig veldig bra og knuser Desire så tullete kommentar.

 

Desire når rett og slett ikke opp til disse to og begynner å bli gammel nytt.

Lenke til kommentar

Har HTC desire. Har prøvd Iphone 3Gs før også å må si jeg liker android mye bedre.

Batteriet holder akkurat som på de fleste andre sånne telefoner. Kameraet kunne vært bedre men er helt kurrant. Angrer ihvertfall ikke på jeg kjøpte denne. Så også på Xperia X10 men denne var dyrere enn desire gamlere å dårligere android system, ikke så god å holde i, den hadde ikke den optiske knappen som er kjempefin å bruke til surfing. Eneste jeg likte bedre på xperia n var kameraet det var nok hakket bedre

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...