Gå til innhold

[PS3][FIFA10] FIFA SuperCup XVI

steen_jadd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er keen på å komme i gang nå, så det får komme 3 folk til å melde seg på :p

Hvis noen vil varme opp før cupen starter sitter jeg forran tven nå ;)

Endret av ΣΙΝΔΡΕ
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

PS: Jørgen er god med Galatasaray :yes:

Hvor mye fikk du for å si det der da ;)

Han slo meg, og da er han jammen god!

Har seiersrekke på 2 med Udinese på nett nå, tørr noen å spille mot meg? :cool:

Endret av Kriss^
Skrevet

:whistle: Er ikke i fifa-form, samtidig som jeg gomlet potetgull og testet forskjellige formasjoner og taktikker :p

Jeg føler meg storartet likevel. :p

Skrevet

Haha, helt sykt å måtte miste connection der. Følte jeg skapte mye i alle kampene (unntatt den kampen der du tok 2 - 0 ledelse tidlig og jeg spilte 3-4-1-2-høyt press-ultra offensivt) og kunne fått til bedre, men det skal sies at du forbedret deg mye i kamp nummer to. Jeg trenger fortsatt å jobbe med avslutninger og forsvare kontringer. Etablert forsvar og sjanseskaping har jeg dog blitt utrolig mye bedre på. Baros er en villmann.

Skrevet

Haha, helt sykt å måtte miste connection der. Følte jeg skapte mye i alle kampene (unntatt den kampen der du tok 2 - 0 ledelse tidlig og jeg spilte 3-4-1-2-høyt press-ultra offensivt) og kunne fått til bedre, men det skal sies at du forbedret deg mye i kamp nummer to. Jeg trenger fortsatt å jobbe med avslutninger og forsvare kontringer. Etablert forsvar og sjanseskaping har jeg dog blitt utrolig mye bedre på. Baros er en villmann.

Jeg var helt dau i spillet mitt den første kampen. Fikk ikke til noe som helst, med unntak av et par 100%-sjanser alene igjennom. Kom bedre med i de to andre kampene. Da var vi egentlig fullt på høyde, med flere sjanser til begge lag.

Atletico ble brukt av to stykk forrige cup, så jeg regner med det er greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...