Gå til innhold

Får ikke svar fra PCkiosken.no


Anbefalte innlegg

Ja, da er det min tur til å klage på en nettbutikk!

 

Her er saken.

 

I slutten av Juni kjøpte jeg et skjermkort hos dem, HD5850, det var på tilbud så jeg slo til å kjøpte det med en gang og betalte med VISA kortet mitt.

 

Dem hadde det ikke inne akkurat då, men det stod forventet inn 3 dager etterpå. Å dem fikk det inn, men ingenting skjedde, ordren min stod fortsatt til behandling. Og dem ble tom på lager for kortet. Sånt skjedde 1 gang i uken framover at dem fikk inn det skjermkortet, men ingenting skjedde med ordren min. Etter 2 uker sendte jeg dem en mail, men fikk ikke svar(Står på hjemmesiden deres at dem foretrekker mail). Sendte ny mail 3 dager etterpå, da jeg vet nettbutikker pleier ofte å bruke opp til 3 dager, men fikk heller ingen svar då. Så fra då av sendte jeg dem en mail i uken framover, uten å få svar.

 

Etter det var gått 3 uker, så ringte jeg dem hver dag, uten å komme gjennom til dem. Dette synest jeg er helt idiotisk av dem.

 

 

Så, har dere en eller annen ide på hvordan jeg kan få kontakt med dem ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, der fikk jeg endelig kontakt, om det er fordi dem har kikket her inne eller ikke vett ikke jeg:)

 

Men dem skulle fikse det med en gang, så håper dem sender skjermkortet med en gang dem får det inn.

 

ja, der fikk jeg endelig kontakt, om det er fordi dem har kikket her inne eller ikke vett ikke jeg:)

 

Men dem skulle fikse det med en gang, så håper dem sender skjermkortet med en gang dem får det inn

 

 

Er dette skjermkortet det er snakk om, å jeg betalte ikke mer en 1255kr for det ;)

 

 

http://www.pckiosken.no/PartDetail.aspx?q=p:2602733

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...