Gå til innhold

Dårlig erfaring med Abbo


Anbefalte innlegg

Jada, Abbo er kanskje billig, men er det verdt det? Jeg bestillte oppsettet mitt der den 20.Juli. Noen av varene skulle de få innen en uke, og resten hadde de på lager. Det sjedde ikke noe, og ringte de flere ganger med noen dager i mellom. Snakket med forskjellige personer. Men, de sa det samme alle sammen: "Pakken blir sendt om få dager, da vi snart får alle varene du skal ha på lager".

 

Jeg ventet og ventet. Skulle ringe de idag og avbestille, men de var heldige, de rakk å sende pakken før jeg skulle blåste dem med stygge ord.

 

Vet at Abbo har mange gode kundeerfaringer, men erfaringen min er og blir at Abbo er en drittbutikk uten like. Joda, klart de prøvde med servicen, men når Det står at det skal ta maks 1 uke å få sendt ALLE varene, og de ikke sender før 3 uker, jo, da er det ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg bestilte to varer fra ABBO som begge skulle ligge på sentrallager. Etter 7 virkedager og en helg sendte jeg den første purremailen. Den ble ikke besvart. Sendte så en ny mail etter ca 36 timer som heller ikke ble besvart. Har nettopp ringt og snakket med en forvirret kundebehandler som skulle undersøke saken. Det har snart gått 14 dager uten at jeg har fått varene. Dette er for dårlig. At de ikke svarer på epost når det er slik de ønsler å bli kontaktet ("Lurer du på noe, send en mail!") er heller ikke bra.

 

Dette blir siste kjøp fra denne butikken for min del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...