skybertharmp5 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Trådstarter, den nye har nok ikke noe bedre ytelse på noen måte i forhold til andre Xboxer, men du har kanskje hatt en dårlig harddisk på den forrige Xboxen din som har gjort at du har opplevd at det tar litt tid å laste nye områder her og der. CPU og GPU skal være det samma som før, bare forminska og kjøligere, som kan hjelpe mot framedrops hvis du spiller 10 timer i strekk og romtemperaturen har kommet opp i 40 grader, ergo Xboxen får ikke nok kjøling. Men å starte en tråd med tittel "Xbox Slim yter litt bedre enn den gamle" slipper løs kverulanten i meg. Skybertharmp5, bruk masse penger på Gb sertifiserte rutere, nettverkskabler, nettverkskort osv, men du vil fortsatt ikke noe forskjell på ping til andre spillere. Kanskje hadde du fått bedre streaming via LAN med Gb hele veien fra PC til Xbox, men 100Mbps holder i massevis til det. Jeg tror Gb er nødvendig først når du skal sende data til mange maskiner på en gang, feks i en stor bedrift. Men her kommer fiber mer og mer inn. en av grunnene til at eg fikk Gb var streaming og LAN! å ruteren eg kjøpte var for streaming å LAN! å den grunnen som fikk meg til å gjøre var for det eg skulle ha nettverksuttak på rommet mitt. å 100 Mbps holder ikke til HD Streaming! dette har eg prøvd!
Lakus Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Lol. 100Mbps holder mer enn nok til HD streaming. 1080p Blu-Ray ligger på rundt 25-30.
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) Jepp finnes ikke super HD ennå. Var nok kjølinga som gjorde at jeg opplevde xbox slim som bedre og HDD. Egner seg for lang bruk. (Mass Effect 2, Dragon Age) RROD er vel så godt som borte også tenker jeg. Endret 11. august 2010 av Slettet+513
skybertharmp5 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 Lol. 100Mbps holder mer enn nok til HD streaming. 1080p Blu-Ray ligger på rundt 25-30. vel når eg streamet på 100Mbps til xboxen lagget det som bare faen når eg så på HD å det var på Lokal Nettet.
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) RROD er vel så godt som borte også tenker jeg. Ja, fordi nå heter det Red Dot of death Endret 11. august 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq
Gjest Slettet+513 Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 (endret) RROD er vel så godt som borte også tenker jeg. Ja, fordi nå heter det Red Dot of death hehe håper da ikke det skjer. Den gamle måtte repareres tre ganger i starten. Endret 11. august 2010 av Slettet+513
Lakus Skrevet 11. august 2010 Skrevet 11. august 2010 vel når eg streamet på 100Mbps til xboxen lagget det som bare faen når eg så på HD å det var på Lokal Nettet. Da er det nok noe annet som er galt. Jeg har 54mbps og kan streame 1080 piratvideo helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå