Gå til innhold

Ny data, noe galt med dette oppsettet?


Anbefalte innlegg

Intel støtter 3 kanals altså 3x2gb 6x2gb osv.. Mens AMD støtter 2 kanals altså 2x2gb 4x2gb osv.. du burde velge ram brikker som passer oppsettet ditt, vil anbefale OCZ sine Ram brikker enten https://prisguiden.no/produkt/113884 eller https://prisguiden.no/produkt/124623

 

ah, men da skjønner jeg! er slike detaljer det er godt bli informert om, så slipper man å legge inn en feilbestilling. Takkar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er orderen plassert, ble følgende oppsett:

 

Silverstone Fortress Midi Tower Sort

 

Corsair HX 650W PSU ATX 12V V2.2, 80 Plus Bronze, Modular, 4x 6+2-pin

 

CNet Wireless-G PCI 54 Mbps 802.11g

 

Microsoft Windows 7 Home Premium EN OEM, 64bit

 

Western Digitial Caviar® Green 2TB SATA2, 7200RPM, 64MB, 300 Mb/s

 

Gigabyte GA-870A-UD3, 870, S-AM3 AMD 870+SB750, ATX, DDR3, USB3.0, SATA 6Gb/s, GbLA

 

AMD Phenom II X6 1055T Six Core, 2,8GHZ/3,3GHz Turbo, AM3, 9MB, 125W, Box

 

Corsair Dominator DHX+ DDR3 1600MHz 4GB Kit w/2x 2GB XMS3 modules, CL7-8-7-20, for Core i3

 

Gainward GeForce GTX 460 1GB PhysX CUDA PCI-Express 2.0,"Golden Sample - GS", GDDR5, 2xDVI

 

 

De OCZ brikkene var ikke på lager, men det la jeg først merke til nå som jeg startet å skrive denne meldingen hehe. Kjøper også en "Intel X25-M Mainstream Solid State Drive 80gb" som OS disk, men tar denne over disk siden den heller ikke var på lager hos komplett.

 

Håper dette oppsettet møter mine forventninger, og takker for hjelpen jeg har fått her inne.

Dersom noen nå ser at det er noe stein hakke galt med orderen, må man rope ut så kjapt som mulig :)

 

Takk igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...