Gå til innhold

Vil iPhone 4 fungere for meg?


Jamm

Anbefalte innlegg

Prøvde med dette spørsmålet i en annen tråd "Hvorfor er iOS bedre enn Android", men ingen svar.

 

Apple er ikke akkurat kjent for sine åpne muligheter. Heller ikke muligheter som man tar som en selfølge med andre smarttelefoner er mulig med iPhone, f.eks. FM Radio, utbyttbare batterier, flash minne og standard SIM kort.

 

Før jeg klikker på knappen for 5800.- ut av konto må jeg ha avklart et viktig spørsmål. Har spurt både i Eplehus og telebutikker, men ikke fått noe klart svar om behovet mitt er mulig med iPhone 4.

 

Jeg har kopiert en FIM (Fault Isolating Manual) på mobilen. Denne FIM er på 2.2GB og består av 5 mapper og 340 filer. Av disse 340 filene er 280 som pdf dokumenter. Hver måned, og av og till oftere, kommer der revisjoner til denne FIM, det består i å skifte ut noen av pdf dokumentene med nyere versjoner.

Adgangen til å vise eller å søke i pdf dokumentene gjøres med web browser. På WinMob brukes Opera og på Android brukes OEM browser.

 

Med Androiden og WinMob setter jeg bare microSD kortet i PC og redigerer FIM rett fra PC. Mappa på 2.2GB tar for lang tid å redigere via USB og masselagring.

 

Hvordan gjøres overnevnte revisjon av pdf filene i iTunes?

Kan jeg skifte ut kun de nødvendige pdf filene via iTunes?

Må jeg sende de nye pdf filene som en e-mail til meg selv og kopiere over de nye filene?

Eller må jeg revidere hele mappa på PC for så å sende over 2.2GB til iPhone?

Dersom jeg må sende hele FIM på 2.2GB som e-mail er det veldig krevende både tidsmessig og økonomisk (Roaming i f.eks.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke det du spør etter rett og slett om du kan bruke iPhone til filsynkronisering? Isåfall er svaret ja, hvis du laster ned en app som Dropbox, Sugarsync eller lignende. Du laster da opp filene til nevnte tjenester en gang, og så kan du senere legge til og erstatte filer og den syncer med enhetene dine.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...