Gå til innhold

Har lefdal og co totalt gitt opp 360?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I de 3-4 seneste Lefdal og elkjøp avisene så har det ikke vært noe 360 i det hele tatt. Senest i dag kom en ny lefdal avis, ikke noe 360 nå heller, bare PS3 og Wii. Selv PC spill var reklamert denne gangen, men ikke noe 360 som sagt.

Med tanke på at slim 360 har nettopp kommet ut og har i følge salgssiter som vgchartz solgt veldig bra i Europa, er det ikke da litt merkelig at det er dødt som graven her?

Når PS3 slim kom ble det massivt markedsført overalt og er det fortsatt. PS3 er nesten alltid på forsidene på nettsidene dems fremdeles.

Selv om de muligens ikke har nye maskiner inne for øyeblikket så skulle man jo tro de ville prøve å reklamere spill for blant andre nye 360 slim eiere?

Ser på nettsidene at de har haugevis av spill til 49-99 kr men det nevnes ikke med et ord noen steder. Et tegn på at 360 gjør det så bra at det ikke trenger reklameres eller at norske kjeder driter mer og mer i 360?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I de 3-4 seneste Lefdal og elkjøp avisene så har det ikke vært noe 360 i det hele tatt. Senest i dag kom en ny lefdal avis, ikke noe 360 nå heller, bare PS3 og Wii. Selv PC spill var reklamert denne gangen, men ikke noe 360 som sagt.

Med tanke på at slim 360 har nettopp kommet ut og har i følge salgssiter som vgchartz solgt veldig bra i Europa, er det ikke da litt merkelig at det er dødt som graven her?

Når PS3 slim kom ble det massivt markedsført overalt og er det fortsatt. PS3 er nesten alltid på forsidene på nettsidene dems fremdeles.

Selv om de muligens ikke har nye maskiner inne for øyeblikket så skulle man jo tro de ville prøve å reklamere spill for blant andre nye 360 slim eiere?

Ser på nettsidene at de har haugevis av spill til 49-99 kr men det nevnes ikke med et ord noen steder. Et tegn på at 360 gjør det så bra at det ikke trenger reklameres eller at norske kjeder driter mer og mer i 360?

Er litt rart ja. På nettsiden til Lefdal står det at 360 slim er ubekreftet 2 september, mens komplett sa først den var bekreftet 10. august, men idag fikk jeg plutselig kjøpt den på nettet gos komplett gitt :) Hva kjedene driver med, si det...

Skrevet

Tviler på at de har gitt opp 360-plattformen. Om det skulle være saken at PS3-spill selger mer, er det fortsatt et stort nok marked i Norge for 360-stæsj. At de skulle "gi opp" 360-plattformen ville bare vært rart.

Skrevet

slike ting som er nytt blir utsolgt snart og da må de vente på nytt lager.

Akkurat som når det kommer en ny Bmw modell, så er de utsolgt før bilen kommer og det er venteliste.

De er jo ikke akkurat utsolgt for 360 spill? Hvorfor reklamerer de da for bare wii/ps3 og pc spill?

Det er vel mange nye 360 eiere også nå, hvorfor reklamerer de ikke til dem? Trodde det var spill de tjente penger på, ikke maskiner. Hvorfor ikke prøve å utnytte litt av 360 slim hypen (hvis det er noe hype for den i norge da)?

Er noe som skurrer synes jeg.

Skrevet

Vel, sist jeg var innom for et par-tre spill så var utfallet at det ene spillet ikke var på lager, det andre kostet 200 mer enn annonsert fordi de hadde glemt å prise om mens det siste, et supert tilbud på Gears of War II til 49 kroner, aldri kom til å dukke opp fordi de "ikke fikk bestillingen sin".

Da kan man si at det er lite interessant å komme igjen, så pengene min "donasjon" gikk til Play.com istedenfor, hvor jeg forøvrig fikk mye mer for pengene. 8o)

Skrevet

er vel for det di har solgt så mange slim konsoler at spill hylene er tomme så di prøver å skjule at di har xbox spill sånn at han som legger spillene på plass i hyllen slipper å jobber overtid hver dag xD

Skrevet

Sjekk elkjøp.no nå. Nå har de 360 på lager men som alltid bare PS3 reklamert på forsidene.

Helt utrolig hvor liten effekt den nye slim ser ut til å ha. Tror de rett og slett ikke gidder å prøve å selge 360 lenger og pusher bare ps3 nå. Sist jeg var på Lefdal så hadde PS3 også 3 ganger mer hylleplass.

At de også har hele 28 spill til under 100kr tyder jo ikke akkurat særlig på at salget går særlig bra heller. Og ikke reklamerer de for det heller, noe som tyder på at dette er ikke nye parti de skal selge billig, men gammelt som de ikke har fått solgt.

12 spill til under 50kr også, likevel blir de aldri utsolgt. Sier vel det meste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...