Gå til innhold

Hvordan kjøper jeg statsfiskekort, det haster!


Anbefalte innlegg

Jeg og en til skal til finnmarksvidda om 2 dager og vi har ikke kjøpt fiskekort enda, vet at man kan kjøpe statskort på inatur.no men når du bestiller der får du fiskekort i posten, eller hvordan fungerer det, hvis det må sendes i posten så blir det for sent, vi kjører opp til alta, men hvis det går ann å kjøpe på inatur.no og at vi får det på et eller annet vis fort, hvis ikke finnes det andre måter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her f.eks.

 

 

 

 

Fiskeravgift

Skal du fiske etter laks, sjøørret eller sjørøye i vassdrag eller med faststående redskap i sjøen, må du betale den statlige fiskeravgiften. Barn og ungdom under 16 år skal ikke betale fiskeravgift.

 

Kvittering

 

Alle kjøpere mottar kvittering på betalt fiskeravgift via e-post. Betaler du som registrert bruker får du i tillegg din kvittering tilgjengelig for utskrift under linken "Min Fiskeravgift" på "Min side". Er du ikke-registrert bruker og har slettet din e-post med kvittering, kan du henvende deg til Inatur for å få ny. Kontaktinfo: [email protected] Tlf: 74213090

 

Kvittering sammen med gyldig legitimasjon må forevises ved kjøp av fiskekort og på forlangende av oppsynspersonell.

Endret av Glavalavala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...