Snooka Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 (endret) Hei hei , jeg kjøpte meg Starcraft 2 her om dagen , satte meg ned installerte det og spilte et par missions på singleplayer. Etter ett par missions så jeg at jeg har en bug/glitch på noen av "soldatene" mine. Jeg har allerede laget en post på starcraft forumet , men ingen har svart og det har gått to døgn. Problemet mitt er. PÅ marine soldatene så kan jeg se at de skyter på ting , men selve "flammen" fremme på geværet demmes vises ikke. På Firebats (som bruker flammekaster) så kan jeg ikke se flammen komme ut i fra flammekastern , bare at fiendene brenner. Dette problemet skjer også på andre units som bruker maskingevær. Dette har jeg prøvd for å fikse problemet. - Oppdatert driverne til skjermkort og lydkort. - Ordnet inne på configen til starcraft 2. - Senket grafikken til det laveste. - Stilt inne på options på starcraft 2. - Lest rundt om de andre problemene spillet har. - Slått av Catalyst A.I inne på Catalyst control center. Her er litt info om pcen. - Duelcore AMD Athlon 64 x2, 3100 Mhz 6000+ - Hovedkort Asus M3N78-VM. - 4GB Ram - Windows Xp 32bit service pack 2. - Skjermkort Ati Radeon HD 4850. - Kjører 2 skjermer. Gikk også inn på nettsiden Can you run it og sjekket om pcen min kan kjøre starcraft 2 og det kunne den. Takk. Endret 4. august 2010 av Snooka
vikingkylling Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Ser du har Radeon? Jeg har også et Radeon-kort, og hos meg (og en god del andre med Radeon) forsvinner musen når jeg kjører i full skjerm. Vil tippe det er en sammenheng der. Har du prøvd å kjøre i et vindu? Det funker hos meg. (selv Windows Fullscreen.)
Snooka Skrevet 4. august 2010 Forfatter Skrevet 4. august 2010 (endret) Ser du har Radeon? Jeg har også et Radeon-kort, og hos meg (og en god del andre med Radeon) forsvinner musen når jeg kjører i full skjerm. Vil tippe det er en sammenheng der. Har du prøvd å kjøre i et vindu? Det funker hos meg. (selv Windows Fullscreen.) Skal prøve dette , bare dumt at jeg ikke får logget inn på battle.net akkurat nå Edit: Prøvde dette , men det hjalp ingen ting. Noen andre forslag?. Endret 4. august 2010 av Snooka
Snooka Skrevet 5. august 2010 Forfatter Skrevet 5. august 2010 (endret) Ser du har Radeon? Jeg har også et Radeon-kort, og hos meg (og en god del andre med Radeon) forsvinner musen når jeg kjører i full skjerm. Vil tippe det er en sammenheng der. Har du prøvd å kjøre i et vindu? Det funker hos meg. (selv Windows Fullscreen.) Skal prøve dette , bare dumt at jeg ikke får logget inn på battle.net akkurat nå Edit: Prøvde dette , men det hjalp ingen ting. Noen andre forslag?. Bump. Edit: Kan dette ha noe å gjøre med Direct X?. En kompis av meg sa at jeg kan prøve å innstallere eller oppdatere Direct X og se om det fungerer , men tror dere at dette kan ha noe med saken å gjøre?. Endret 6. august 2010 av Snooka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå