Gå til innhold

Starcraft 2 unit bug/glitch.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei , jeg kjøpte meg Starcraft 2 her om dagen , satte meg ned installerte det og spilte et par missions på singleplayer.

Etter ett par missions så jeg at jeg har en bug/glitch på noen av "soldatene" mine. Jeg har allerede laget en post på starcraft forumet , men ingen har svart og det har gått to døgn.

Problemet mitt er.

PÅ marine soldatene så kan jeg se at de skyter på ting , men selve "flammen" fremme på geværet demmes vises ikke.

På Firebats (som bruker flammekaster) så kan jeg ikke se flammen komme ut i fra flammekastern , bare at fiendene brenner.

Dette problemet skjer også på andre units som bruker maskingevær.

Dette har jeg prøvd for å fikse problemet.

- Oppdatert driverne til skjermkort og lydkort.

- Ordnet inne på configen til starcraft 2.

- Senket grafikken til det laveste.

- Stilt inne på options på starcraft 2.

- Lest rundt om de andre problemene spillet har.

- Slått av Catalyst A.I inne på Catalyst control center.

Her er litt info om pcen.

- Duelcore AMD Athlon 64 x2, 3100 Mhz 6000+

- Hovedkort Asus M3N78-VM.

- 4GB Ram

- Windows Xp 32bit service pack 2.

- Skjermkort Ati Radeon HD 4850.

- Kjører 2 skjermer.

Gikk også inn på nettsiden Can you run it og sjekket om pcen min kan kjøre starcraft 2 og det kunne den.

Takk.

Endret av Snooka
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du har Radeon? Jeg har også et Radeon-kort, og hos meg (og en god del andre med Radeon) forsvinner musen når jeg kjører i full skjerm. Vil tippe det er en sammenheng der. Har du prøvd å kjøre i et vindu? Det funker hos meg. (selv Windows Fullscreen.)

Skrevet (endret)

Ser du har Radeon? Jeg har også et Radeon-kort, og hos meg (og en god del andre med Radeon) forsvinner musen når jeg kjører i full skjerm. Vil tippe det er en sammenheng der. Har du prøvd å kjøre i et vindu? Det funker hos meg. (selv Windows Fullscreen.)

Skal prøve dette , bare dumt at jeg ikke får logget inn på battle.net akkurat nå :p

Edit: Prøvde dette , men det hjalp ingen ting. Noen andre forslag?.

Endret av Snooka
Skrevet (endret)

Skal prøve dette , bare dumt at jeg ikke får logget inn på battle.net akkurat nå :p

Edit: Prøvde dette , men det hjalp ingen ting. Noen andre forslag?.

Bump.

Edit: Kan dette ha noe å gjøre med Direct X?. En kompis av meg sa at jeg kan prøve å innstallere eller oppdatere Direct X og se om det fungerer , men tror dere at dette kan ha noe med saken å gjøre?.

Endret av Snooka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...