Gå til innhold

Angående valg av bærbar-PC til videregående skolegang.


Anbefalte innlegg

Hei, folkens!

 

Jeg begynner på videregående skole i år, og trenger en bærbar-PC som dekker behovet mitt om en pc jeg kan bruke til alt, ikke bare skolearbeid. Altså, spilling, multitasking av mange tunge programmer, bra batteri, middelsstor(/eventuelt stor) skjerm, stor harddisk, etc.

Jeg har aldri før hatt en bærbar PC, og den stasjonære PCen jeg har nå er Fujitsu Siemens Amilo Desktop Pi 3620. Se vedlagt fil for å se spesifikasjonene til denne PCen.

 

Jeg er sikker på at mange av dere sitter i samme situasjon som meg, eller nettopp har kommet dere ut av den, så vennligst legg igjen et innlegg med anbefalinger, egne erfaringer og så videre.

 

Med tanke på budsjett er jeg villig til å strekke meg til 8000-9000 kr.

post-130524-1280923694,5902_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Det er veldig vanskelig å finne seg en laptop som høster alle de kravene. Man blir rimelig raskt lei av å drasse rundt på et 5kg beist hver dag, og som bare vil yte halvparten av hva en stasjonær pc til samme pris vil. Hadde jeg vært deg ville jeg gått for en ultraportabel (under 1,5kg) laptop til rundt 2500-3000kr, og heller bygd en god gamer pc for resten av pengene med hjelp fra folka på forumet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...