Timar Skrevet 4. august 2010 Skrevet 4. august 2010 Mitt snille, fine, lyseblå canon (100 IS?) kamera forsvant ned i havets dyp på ferietur, og jeg må umiddelbart få tak i et nytt et. Har ikke så mange kriterier utover: - HD videoopptak - forholdsvis lite og nett - kjapt til å ta bilder, tar mye bilder av barn og ta funker det ikke å vente to sek på utløseren. - optisk zoom Dere vet sikkert mye mer om hva annet et kamera burde inneha. Skal brukes til alt, dvs mye barn/familie/venner, også actionbilder, til ferieturfotografering og naturbilder. Men som sagt, hverdagsfotograferingen av barn er det viktigste. Pris: Så mye som trengs for å få et bra kamera, tror det gikk med 2000 for det forrige, ikke mer enn 3000 for dette. Blir kjempeglad for tips!
Hmf Skrevet 6. august 2010 Skrevet 6. august 2010 https://prisguiden.no/produkt/127064 Kjøpte dette i vinter, og er strålende fornøyd. Men kan ikke anbefale at jeg har så mye peil på dette. Men det er et fint kamera, veldig enkelt å bruke - og kjapt. - Hmf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå