Gå til innhold

Hjemmekinoanlegg til +-5000kr


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som har forslag til hjemmekinoanlegg for rundt 5000kr? Det kommer til å bli mest brukt til TV, PC og xbox360 (kanskje ps3). Kan så å si ingenting om hjemmekinoanlegg så hadde vært fint om noen kunne hjelpe meg litt.

Vil gjerne at det er forholdsvis små høytalere da jeg ikke har så veldig stor plass i leiligheten (gjør ikke noe om de ser bra ut og) :).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken TV har du? Skjermkort med HDMI på PCen? Planer om å kjøpe Blu-ray plater?

 

I den prisklassen kan det kjapt være "flaks" med kombinasjonen av godte tilbud en uke som skiller mellom veldig gode og helt ordinære kjøp. Anbefaler generelt sett rabatterte "fjorårsmodeller" fremfor nylanserte i samme prisklasse, og man kan også gjøre svært gode bruktkjøp om man drister seg den veien. Her er et kjapt forslag på førstnevnte: Onkyo TX-SR507B reciever og Harman Kardon HKTS 7 høyttalere.

Endret av qwert
Lenke til kommentar

Bestilte nettopp http://www.netonnet.no/art/tv-og-bilde/lcd-led-og-plasma-tv/tv-50-tom-og-st%C3%B8rre/lg-50pk550/128564.3115/

Tror ikkje PCen har HDMI inngang (er offshore så får ikkje sjekket atm), hadde planer om å kjøpe blu-ray plater ja.

 

Det så jo bra ut det du linka til, selv om jeg ikke har noe spesielt peiling på det :) Kan nevne at det er ikke forferdelig farlig om prisen går over 5000kr, viss det ikke skal så mye til for å få et greit anlegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...